Simployer LMS

Sikrer effektiv administrasjon og gjennomføring av kurs og opplæringsaktiviteter

 

  • Digitalisert opplæring - hvor som helst og når som helst

  • En digital kursportal reduserer kostnadene til kursgjennomføring ved å redusere arbeidsfravær, reise- og hotellkostnader

  • Automatisert oppfølging sparer tid og sikrer at medarbeiderne gjennomfører obligatoriske kurs  

 

Book demo   Vil du vite mer?

En enklere arbeidshverdag

 

Simployer LMS støtter kursadministrasjon av tradisjonell klasseromsundervisning og e-læring, og en kombinasjon av disse, såkalt «blandet læring». 

Fordi løsningen er skybasert har man tilgang til kursportalen uavhengig av lokasjon – og det responsive grensesnittet gjør at opplæringen kan gjennomføres via PC, mobil eller nettbrett. Skap egne utviklingsprogram innenfor ulike temaer, bestem frekvens, tid og hvilke grupper, roller eller personer som skal delta når. Med noen få klikk kan du generere automatiske utsendelser via e-post eller SMS.  

Visuelle rapporter gir oversikt over hvilke kurs medarbeiderne har fullført, skal fullføre, eller burde ha fullført. Dersom sertifikatfunksjonen i modulen Formell kompetanse benyttes sammen med LMS, varsler systemet når medarbeidernes sertifikater går ut.

Simployer LMS sikrer oversiktlig og effektiv administrasjon og gjennomføring av kurs og opplæringsaktiviteter.


Noe for deg og din virksomhet?

 

Simployer LMS er utviklet for større virksomheter med et høyt antall kurs, uavhengig av bransje. Modulen leveres kun på Enterprise-nivå. Les mer om de ulike nivåene her.

Spør oss om alternativer for språkvalg

Simployer HRM er modulbasert og fleksibel  

 

Simployer LMS er en av modulene i systemet av byggeklosser som utgjør Simployer HRM. Systemet består av en rekke moduler laget for å gjøre arbeidsdagen enklere for HR, ledere og medarbeidere.   

Uansett hvordan behovet deres er i dag, så kan det være greit å vite at det er enkelt å bygge ut systemet med flere moduler dersom ting endrer seg. Simployer LMS passer godt sammen med:   


Hva er Simployer HRM?


Simployer HRM-system gjør det enkelt å være en god arbeidsgiver, slik at du kan bruke tiden på verdiskapning og utvikling av virksomheten.


Vårt fleksible, modulbaserte HRM-system digitaliserer, effektiviserer og profesjonaliserer interne rutiner og prosesser mellom medarbeidere, ledere og HR. Praktiske verktøy som gir en mer effektiv arbeidshverdag er tidsbesparende og sikrer enhetlige prosesser i virksomheten. Les mer her


Hvorfor velge Simployer HRM?

people

Effektiviserer personalforvaltningen

security

Forenkler håndtering av personaldata

check_box

Øker datasikkerheten (GDPR)

person

Selvbetjente løsninger

settings_applications

Fremtidsrettet HR-teknologi

phone_iphone

Mobilt grensesnitt

vpn_key

Single sign-on

sentiment_satisfied_alt

Universelt utformet
(WCAG 2.0)

Vil du vite mer om fordelene ved Simployer LMS?


Hei!

Vurderer dere å digitalisere og effektivisere HR? Kanskje er dere kommet såpass langt i prosessen at dere vurderer ulike løsninger? Eller ønsker dere en demo og et tilbud?

Hvis du fyller inn skjemaet under, så tar jeg eller en av mine kolleger kontakt med deg for en uforpliktende prat.

Vi høres!

Hilsen Katrine Mæland



Fyll ut skjemaet, og vi kontakter deg helt uforpliktende. 

Finner du ikke din bedrift? klikk her

Vennligst ikke skriv personopplysninger her