Simployer medarbeideroppfølging

Støtter systematisk og god oppfølging av medarbeidere i små og mellomstore bedrifter.

  • Prosessverktøy som samler og dokumenterer oppfølging av den enkelte medarbeideren
  • Gir ledelsen og HR god oversikt, og gir lederne konkrete oppgaver
  • Beste praksis presenteres via hjelpetekster, skjemaer og smarte oppfølgingsmuligheter

Book demo

En enklere arbeidshverdag

Travle dager og mange medarbeidere gjør det lett å miste oversikten over når, hva og hvem. Gitt at virksomheten har mellom fem og ti oppfølgingsoppgaver per medarbeider hvert år, utgjør 50 ansatte 250-500 oppfølgingsoppgaver årlig. 

Simployer medarbeideroppfølging lar deg enkelt starte et oppfølgingsløp med oppgaver, frister, linker og notater. Lederen varsles via e-post, og kan legge til oppgaver ved behov. Når medarbeider og leder har gjennomført en check-in samtale, kan notater legges inn i prosessen slik at dokumentasjonen samles på ett sted. Da er det enkelt å hente frem og videreutvikle det som er avtalt i tidligere samtaler. 

Oppgaver og beste praksis presenteres med hjelpetekster, praktiske skjemaer og smarte oppfølgingsmuligheter. Systemet er også tilrettelagt slik at det kan legges inn egne tekster for rutiner for deres virksomhet. 

Noe for deg og din virksomhet?

Simployer medarbeideroppfølging leveres på Pro- og Enterprise-nivå. Modulen egner seg best for mellomstore virksomheter med behov for effektive prosesser for oppfølging. For større virksomheter anbefaler vi Simployer dialog som er utviklet for virksomheter med et høyt antall medarbeider- og oppfølgingssamtaler.
Les mer om de ulike nivåene her.

Spør oss om alternativer for språkvalg

Hva er Simployer HRM?

Simployer HRM-system gjør det enkelt å være en god arbeidsgiver, slik at du kan bruke tiden på verdiskapning og utvikling av virksomheten. Vårt fleksible, modulbaserte HRM-system digitaliserer, effektiviserer og profesjonaliserer interne rutiner og prosesser mellom medarbeidere, ledere og HR. Praktiske verktøy som gir en mer effektiv arbeidshverdag er tidsbesparende og sikrer enhetlige prosesser i virksomheten.
Mer om Simployer HRM-system

Simployer HRM er modulbasert og fleksibel

Systemet består av en rekke moduler laget for å gjøre arbeidsdagen enklere for HR, ledere og medarbeidere.  Uansett hvordan behovet deres er i dag, så kan det være greit å vite at det er enkelt å bygge ut Simployer med flere moduler dersom ting endrer seg.
Se alle moduler

Hvorfor velge Simployer HRM?

Vil du vite mer om fordelene ved Simployer medarbeideroppfølging?

Hei! Vurderer dere å digitalisere og effektivisere HR? Kanskje er dere kommet såpass langt i prosessen at dere vurderer ulike løsninger? Eller ønsker dere en demo og et tilbud? Hvis du fyller inn skjemaet, så tar jeg eller en av mine kolleger kontakt med deg for en uforpliktende prat.

Book demo

Vi høres!
Hilsen Henrik Malmström


Få bedre datakvalitet med integrasjon

Simployer tilbyr fleksibel tilgang til HR-data gjennom integrasjoner med mange av de ledende forretningssystemene i Skandinavia. Dataflyt og integrasjoner etableres i henhold til en standard beskrivelse for overføring av data mellom Simployer og andre systemer.

Se hva du kan integrere


Simployer for IT

Simployer kan spille en betydelig rolle i virksomheters IT-strategi. Den typiske suksessformelen er å bruke HR-systemet som master på data om person og organisasjon. Dette leveres i en sikker løsning, som samtidig er fleksibel med «API first» som mantra for arkitekturen.

Les mer om arkitektur, sikkerhet osv.

La oss kontakte deg!

Fyll ut skjemaet, og vi kontakter deg helt uforpliktende.