Simployer Håndbøker

Gjør arbeidshverdagen din enklere

Simployer var først i markedet med skybaserte håndbøker tilbake i 2004. Vi jobber kontinuerlig med å videreutvikle de smarte håndbøkene for å gjøre din arbeidshverdag litt enklere.

Med Simployer håndbokportal kan virksomheten enkelt gi medarbeidere og ledere tilgang til informasjon gjennom personal-, leder, og HMS-håndbøker, og få hjelp av Simployers solide ekspertise ved endringer i lov- og regelverk.

Håndbøkene tilpasses din virksomhet, uavhengig av bransje og størrelse på virksomheten, og samkjøres med deres andre systemer. Felles for håndbøkene, uansett om de er enkle eller komplekse, er kvalitet i leveransen, automatiske oppdateringer av lover, og brukervennlighet på tvers av plattformer.

Visste du at hele 3 av 10 norske arbeidstakere benytter en håndbok fra oss?

Simployer HRM er modulbasert og fleksibel.

Systemet består av en rekke moduler laget for å gjøre arbeidsdagen enklere for HR, ledere og medarbeidere.  Uansett hvordan behovet deres er i dag, så kan det være greit å vite at det er enkelt å bygge ut Simployer med flere moduler dersom ting endrer seg.
Se alle moduler