Simployer personal­håndbok med chatbot

Felles oversikt over rettigheter, plikter og velferdsordninger i virksomheten.

  • Sørger for at alle enkelt finner svar på det de lurer på
  • Alltid oppdatert med gjeldende lovverk og beste praksis 
  • Moderne, brukervennlig og alltid tilgjengelig med mulighet for chatbot

 

Book demo   Vil du vite mer?

Gjør hverdagen din enklere

«Hvilke rettigheter har jeg?», «hvilke goder tilbyr virksomheten min?», «hva må jeg gjøre om jeg blir syk?». Typiske personalspørsmål tar mye tid for både HR, ledere og medarbeidere, i tillegg til at det er utfordring å sikre riktige svar og lik informasjon. Personalhåndboken forenkler kommunikasjon, og gir medarbeidere en samlet oversikt over rettigheter, plikter og velferdsordninger i virksomheten.

Simployer personalhåndbok skaper forutsigbarhet og selvhjulpne medarbeidere slik at leder og HR kan fokusere på andre ting enn å svare på gjentakende personalspørsmål. Samtidig sikrer det at alle får den samme informasjonen.  

Visste du at tre av ti norske arbeidstakere benytter en håndbok fra Simployer? 

Nytteverdi under koronasituasjonen - les tilbakemelding fra en av våre kunder

Håndbøkene vil være et viktig verktøy for oss som jobber med drift, men ekstra viktig i dagens situasjon slik at vi kan holde oss oppdatert med gjeldende regelverk som endrer seg raskt på grunn av korona-situasjonen. For oss i et selskap som jobber med samfunnsmessige kritiske tjenester, er det viktig å ha slik hjelp slik at vi kan fokusere mest mulig på vårt arbeid og også være sikret den hjelpen vi får gjennom Simployers håndbøker med rask og kontinuerlig oppdatering av endringer i lover.
Tore S. Hansen / CEO Norge i Norva24 AS

Noe for deg og din virksomhet?

Simployer personalhåndbok kan leveres på tre nivåer, og passer derfor for alle typer virksomheter, uavhengig av bransje og antall ansatte.

Simployer personalhåndbok kan leveres på norsk og engelsk. Chatboten er foreløpig kun trent opp på norsk, men vil snart også lære seg engelsk.

Trenger du hjelp til å vurdere hvilke moduler som passer akkurat din virksomhet? Fyll ut skjemaet lenger ned på siden, så tar vi kontakt!

Vil du vite mer om fordelene ved Simployer personalhåndbok?

Hei! Vurderer dere å digitalisere og effektivisere HR? Kanskje er dere kommet såpass langt i prosessen at dere vurderer ulike løsninger? Eller ønsker dere en demo og et tilbud? Hvis du fyller inn skjemaet under, så tar jeg eller en av mine kolleger kontakt med deg for en uforpliktende prat.

Vi høres!
Hilsen Katrine Mæland

La oss kontakte deg!

Fyll ut skjemaet, og vi kontakter deg helt uforpliktende. 

Jeg godtar Simployers vilkår ved å sende inn dette skjemaet.