Simployer personal­håndbok med chatbot

Felles oversikt over rettigheter, plikter og velferdsordninger i virksomheten.

  • Sørger for at alle enkelt finner svar på det de lurer på
  • Alltid oppdatert med gjeldende lovverk og beste praksis 
  • Moderne, brukervennlig og alltid tilgjengelig med mulighet for chatbot

 

Vil du vite mer?

Gjør hverdagen din enklere

«Hvilke rettigheter har jeg?», «hvilke goder tilbyr virksomheten min?», «hva må jeg gjøre om jeg blir syk?». Typiske personalspørsmål tar mye tid for både HR, ledere og medarbeidere, i tillegg til at det er utfordring å sikre riktige svar og lik informasjon. Personalhåndboken forenkler kommunikasjon, og gir medarbeidere en samlet oversikt over rettigheter, plikter og velferdsordninger i virksomheten.

Simployer personalhåndbok skaper forutsigbarhet og selvhjulpne medarbeidere slik at leder og HR kan fokusere på andre ting enn å svare på gjentakende personalspørsmål. Samtidig sikrer det at alle får den samme informasjonen.  

Visste du at tre av ti norske arbeidstakere benytter en håndbok fra Simployer? 

Nytteverdi under koronasituasjonen - les tilbakemelding fra en av våre kunder

Håndbøkene vil være et viktig verktøy for oss som jobber med drift, men ekstra viktig i dagens situasjon slik at vi kan holde oss oppdatert med gjeldende regelverk som endrer seg raskt på grunn av korona-situasjonen. For oss i et selskap som jobber med samfunnsmessige kritiske tjenester, er det viktig å ha slik hjelp slik at vi kan fokusere mest mulig på vårt arbeid og også være sikret den hjelpen vi får gjennom Simployers håndbøker med rask og kontinuerlig oppdatering av endringer i lover.
Tore S. Hansen / CEO Norge i Norva24 AS

Noe for deg og din virksomhet?

Simployer personalhåndbok kan leveres på tre nivåer, og passer derfor for alle typer virksomheter, uavhengig av bransje og antall ansatte.

Simployer personalhåndbok kan leveres på norsk og engelsk. Chatboten er foreløpig kun trent opp på norsk, men vil snart også lære seg engelsk.

Trenger du hjelp til å vurdere hvilke moduler som passer akkurat din virksomhet? Fyll ut skjemaet lenger ned på siden, så tar vi kontakt!

Standard

Self-service Standard Håndbok er den raskeste veien til en ferdig håndbok for mindre virksomheter, du ordner alt selv fra start til slutt. Passer best for bedrifter med opp til 30 ansatte.

Bestill her

Pro

Pro er for litt større foretak som ønsker fordypet innhold og mulighet til å tilpasse innholdet til virksomheten. Passer best for mellomstore bedrifter.

 

Les mer her

Enterprise

Enterprise passer for store virksomheter som har behov for å tilpasse innholdet fra bunnen av. Kan skreddersys til kommunale og statlige foretak. Passer best for større bedrifter.

 

Les mer her