Vår avdeling som sørger for at systemet blir riktig etablert, implementert og ikke minst lansert hos dere heter Professional Service. Gjennom mange år har gjengen hos Professional Service gjort flere tusen etableringer og lanseringer.
Med denne erfaringen kan du som kunde være trygg på at du får satt opp løsningen riktig og ikke minst får raskt utnyttet løsningen som igjen gir dere høy nytteverdi.
Customer Care er Simployer sin support-avdeling og de skal sørge for at dere får rask og smidig support ved behov. I tillegg til support ved behov sørger de også for at dere får opplæring og nødvendig informasjon når dere er pålogget i systemet.
Ved bruk av interaktiv hjelp, gratis Simployer Smart Start-opplæringskurser og en nylig lansert support-portal skal du som kunde få den hjelpen, når du trenger det.
Etter at løsningen er etablert og lansert hos dere tar vår Customer Success-avdeling over. Customer Success skal sørge for at dere får riktig utnyttelse av løsningen og er deres hovedkontakt ved behov. Ved bruk av data og oppfølging av dere skal vi sammen jobbe for at dere får oppnådd deres ønskede mål med Simployer
Customer Success består av blant annet en egen Portfolio Management avdeling og en Retention avdeling
Portfolio Management har det overordnede ansvaret for sin kundeportfølje og skal sammen med kunden utarbeide og følge en kundeplan. Kundeplanen består av felles forventninger på oppfølging, temaer og treffpunkter i en gitt periode, f.eks. i en 12 måneders årsplan o Retention bruker en metodisk tilnærming til hvordan du som kunde tar i bruk og lykkes med Simployer.
Retention innhenter feedback fra kunder om forbedring og videreutvikling av våre produkter og tjenester. Økt kundetilfredshet er Retention sin viktigste lederstjerne.