Simployer lederhåndbok
Støtteverktøy som bistår ledere i å gjennomføre god og enhetlig ledelse
- Bidrar til trygge og gode ledere
- Bruker gjeldende lovverk, beste praksis og intern policy
- Plattform for å dele rutiner, plikter og rettigheter for ledere

En enklere arbeidshverdag
Hva slags lederkultur har dere? Hvordan følges medarbeiderne opp?
Simployer lederhåndbok er et støtteverktøy som bidrar til trygge ledere og som sikrer lik behandling av ansatte i din virksomhet. For ledere oppstår det iblant situasjoner der det er behov for svar og beslutningsstøtte innenfor temaer som lederkultur, forventninger, medarbeideroppfølging, og så videre. Lederhåndboken gir støtte til å gjennomføre god ledelse, råd og tips i ulike situasjoner, samt god oversikt over juridiske rammebetingelser.
For at lederhåndboken skal være relevant tilpasses innholdet med intern informasjon fra din organisasjon, kombinert med det faglige innholdet som gjøres tilgjengelig fra fagekspertene i Simployer.
Noe for deg og din virksomhet?
Simployer lederhåndbok kan leveres på Pro- og Enterprise-nivå og passer derfor for de fleste typer virksomheter, uavhengig av bransje og antall ansatte. Les mer om de ulike nivåene her. Simployer lederhåndbok kan leveres på norsk og engelsk.