En enklere arbeidshverdag
Simployer onboarding gir digital prosesstøtte for HR og ledere, forankret i beste praksis og gjeldende regelverk.
En forutsigbar prosess der den nyansatte blir tatt godt imot og opplever mestring, er avgjørende for å få nye medarbeidere kjapt på rett spor. Dette gir økt verdiskapning og reduserer uønsket turnover.
Opprett, tilpass eller gjenbruk onboardingsplaner med få klikk.
Nærmeste leder og HR blir varslet om sine oppgaver gjennom onboardingsløpet med full mobil funksjonalitet. Lederen får støtte til å gjennomføre enhetlig ledelse innenfor juridiske rammebetingelser. Gjennomføringen dokumenteres ved å huke av oppgavebokser, og et dashboard gir lederen og HR oversikt over pågående onboarding.


Simployer onboarding passer godt sammen med:
Simployer personalregister, selve grunnsteinen i HRM-systemet som samler, strukturerer og sikrer informasjon om medarbeiderne.
Simployer arbeidsavtaler som effektiviserer oppgaver og kvalitetssikrer innholdet i arbeidsavtaler.