Simployer onboarding
Smart funksjonalitet for profesjonell håndtering av onboardingsprosessen, fra arbeidsavtale til fullt integrert medarbeider.
- Systematiser og profesjonaliser onboardingsprosessen
- Nyansatte kommer raskt i gang og lykkes
- Reduser uønsket turnover

En enklere arbeidshverdag
Simployer onboarding gir digital prosesstøtte for HR og ledere, forankret i beste praksis og gjeldende regelverk.
En forutsigbar prosess der den nyansatte blir tatt godt imot og opplever mestring, er avgjørende for å få nye medarbeidere kjapt på rett spor. Dette gir økt verdiskapning og reduserer uønsket turnover.
Opprett, tilpass eller gjenbruk onboardingsplaner med få klikk.
Nærmeste leder og HR blir varslet om sine oppgaver gjennom onboardingsløpet med full mobil funksjonalitet. Lederen får støtte til å gjennomføre enhetlig ledelse innenfor juridiske rammebetingelser. Gjennomføringen dokumenteres ved å huke av oppgavebokser, og et dashboard gir lederen og HR oversikt over pågående onboarding.
Simployer onboarding passer godt sammen med:
Simployer personalregister, selve grunnsteinen i HRM-systemet som samler, strukturerer og sikrer informasjon om medarbeiderne.
Simployer arbeidsavtaler som effektiviserer oppgaver og kvalitetssikrer innholdet i arbeidsavtaler.
Noe for deg og din virksomhet?
Simployer onboarding leveres på Pro- og Enterprise-nivå, og passer derfor for de fleste virksomheter som ønsker gode og effektive onboardingsprosesser, uavhengig av bransje og antall ansatte.
Les mer om de ulike nivåene her.
Spør oss om alternativer for språkvalg