En enklere arbeidshverdag
Gode forberedelser og forutsigbarhet skaper trygghet og øker kvaliteten på medarbeidersamtale og oppfølgingssamtale slik at disse ikke blir en tidkrevende pliktøvelse som gir lite verdi.
Simployer dialog gjør det enkelt å forberede seg. Påminnelser om oppfølging og tilgjengelige aktivitetsplaner for begge parter skaper gjensidig forpliktelse som sikrer kontinuitet. HR får full oversikt over planlagte tiltak og mål som er satt.
Systemstøtten gjør det enkelt for leder å innfri medarbeiderens forventninger til oppfølging, øker medvirkning, som i sin tur gir bedre prestasjoner.
Medarbeidersamtaler og andre viktige samtaler fører med seg sensitive personopplysninger i form av notater, referater, historikk og avtalte planer som er nødvendig for oppfølgingen. Disse må virksomheten ha kontroll på, samtidig som de bør gjøres tilgjengelig for leder og medarbeider. Simployer dialog sikrer personvernet i tråd med GDPR-forordningen.


Simployer dialog passer godt sammen med:
Simployer personalregister, selve grunnsteinen i HRM-systemet som samler, strukturerer og sikrer informasjon om medarbeiderne.
Simployer onboarding sikrer god innfasing av nye medarbeidere.
Simployer kompetanseutvikling strukturerer arbeidet med kompetanseutvikling i virksomheten.
Vi har valgt å investere i Simployer Dialog for å legge til rette for en god medarbeideroppfølging med maler tilpasset ulike behov. Vi bruker modulen både til medarbeidersamtaler og til oppfølging i prøvetid. Selv om vi er i startgropen med bruk av verktøyet er tilbakemeldingene fra våre interne brukere positive.Konserndirektør HR og kommunikasjon, Brunvoll