Simployer tid og plan
Digital løsning som forenkler arbeidet med tidsregistrering og bemanningsplanlegging.
- Enkel tidsregistrering med mobilen
- Automatiske beregninger av timekonto, tillegg, overtid, fleksitid, med mer
- Medarbeidere har alltid oversikt og kan selv produsere timelister

En enklere arbeidshverdag
Simployer tid: tidsregistrering
Simployer tid holder orden på timene med automatisk beregnet timekonto, tillegg, overtid, ferie, fravær, fleksitid og akkord. Med utgangspunkt i virksomhetens lokale avtaleverk produseres lønnsgrunnlag, timegrunnlag, fakturagrunnlag og prosjektforbruk automatisk. Løsningen kan integreres med lønnssytemet deres, og andre systemer.
Medarbeidere får en enklere arbeidshverdag ettersom de alltid har oversikt og selv kan produsere timelister fortløpende i den digitale løsningen via PC og mobil. Gode oversikter, rapporter og integrasjoner gir ledelsen et nyttig grunnlag for å fatte riktige beslutninger knyttet til driften.
Modulen tillater også registrering av ulike typer fravær.
Simployer plan: bemanningsplanlegging
Simployer plan er et styringsverktøy som bidrar til at ledelsen til enhver tid har riktig personell og faglige ressurser i bemanningslister eller skiftplaner. Dette gir forutsigbarhet og oversikt. Medarbeiderne kan gis tilgang til å legge inn ønsker og finne ledige vakter raskt og enkelt.
Verktøyet gir god oversikt over hvilke av dine medarbeidere, vikarer eller innleide som skal være på jobb når, samt påløpte og estimerte fremtidige personalkostnader. Ved sykdom, ferie, fravær eller behov for ekstra personell, identifiseres behovet. Det digitale verktøyet sikrer at lover, regler og lokale avtaler blir ivaretatt i arbeidet med planlegging og oppfølging av bemanningsbehovet.
Noe for deg og din virksomhet?
Simployer tid leveres på Pro- og Enterprise-nivå, og passer derfor de fleste typer virksomheter. Tid Pro er utviklet for virksomheter med enkle krav til timeregistrering, mens Tid Enterprise støtter virksomheter med mer komplekse behov. Simployer plan er kun tilgjengelig sammen med Tid Enterprise. Les mer om de ulike nivåene her.
Spør oss om alternativer for språkvalg