Simployer HRM
Simployer sykefraværsoppfølging
Sikrer god, effektiv og enhetlig lederoppfølging av syke medarbeidere.
En enklere arbeidshverdag
- Bistår ledere i henhold til beste praksis og gjeldende lovverk
- Dokumenterer all aktivitet og dialog gjennom hele sykefraværet
- Støtter elektronisk innsending av oppfølgingsplan til NAV
Simployer sykefraværsoppfølging gir ledere systemstøtte med oversikt over frister og oppgaver knyttet til et sykefravær.
Allerede første fraværsdag etableres en tidslinje i systemet som viser lederen hva som skal gjøres, til hvilket tidspunkt, og hvordan, og hver oppgave varsles per epost.
Lederen får praktisk veiledning i henhold til gjeldende regelverk og beste praksis. Dette bidrar til riktig oppfølging av sykefravær etter enhetlig metodikk og kvalitet, uavhengig av hvem som utfører oppgavene. Gjennom hele sykefraværet kan lederen dokumentere all aktivitet og dialog i systemet via mobil og PC.
Simployer sykefraværsoppfølging passer godt sammen med:
Simployer personalregister
Selve grunnsteinen i HRM-systemet som samler, strukturerer og sikrer informasjon om medarbeiderne.
Simployer sykefravær
Digitaliserer, effektiviserer og støtter håndtering av sykefravær.
Vil du vite mer om fordelene ved Simployer sykefraværsoppfølging?
Hei! Vurderer dere å digitalisere og effektivisere HR? Kanskje er dere kommet såpass langt i prosessen at dere vurderer ulike løsninger? Eller ønsker dere en demo og et tilbud? Hvis du fyller ut skjemaet, så tar jeg eller en av mine kolleger kontakt med deg for en uforpliktende prat.
Hilsen Henrik Malmström