Simployer formell kompetanse
Sikrer kontroll og identifiserer avvik innenfor formelle kompetansekrav.
- Lar deg enkelt sette opp varslinger for utløp av sertifiseringer
- Effektiviser oppfølgingsprosesser for HR og ledere
- Reduser virksomhetsrisikoer som bøter, tapte kunder og omdømmetap
En enklere arbeidshverdag
Ved å ha kontroll på hvorvidt medarbeidere har oppfylt kompetansekravet, vil virksomheten kunne iverksette tiltak og dermed redusere risiko for ulykker, bøter, samt tap av omdømme, kunder og avtaler.
Med Simployer formell kompetanse har du kontroll på definerte kompetanse- og virksomhetskrav. Slike krav er bransjespesifikke og innbefatter blant annet sertifikater, kurs og helsekontroller knyttet til medarbeidere i gitte roller.
I systemet defineres formelle kompetansekrav til ulike roller som i sum gir en totaloversikt for virksomheten. Det settes enkelt opp varslinger om utløp av sertifiseringer slik at den enkelte medarbeider får oppdatert sin sertifisering, kurs eller helsekontroll.