Simployer ferie og fri

Reduserer manuelt arbeid og gir full oversikt for både medarbeidere og ledere.

  • Digitaliserer og effektiviserer søknad og godkjenning av ferie, fri og permisjon
  • Gir HR og ledere full kontroll på feriesaldo og ferieavvikling
  • Ivaretar gjeldende regelverk og interne rutiner

Bestill demo

En enklere arbeidshverdag

Enkelte virksomheter har så dårlig kontroll at ansatte tar ut for mye ferie uten at det blir oppdaget.

Manuelle rutiner rundt ferie og fri tar mye tid. Enkelte virksomheter har så dårlig kontroll at ansatte tar ut for mye ferie uten at det blir oppdaget.

Simployer ferie og fri holder automatisk orden på ansattes fri-, ferie- og permisjonsdager, og ivaretar samtidig gjeldende regelverk og interne rutiner. Alle medarbeiderne får tilgang til sin egen digitale brukerkonto, med oversikt over gjenstående og benyttede feriedager, og kan søke om neste ferie.

Nærmeste leder får varsel når noen søker om fri, ferie eller permisjon, ser om ønsket kolliderer med annet fravær, og godkjenner eller avslår med et tastetrykk.

Godkjente fridager og permisjoner akkumuleres på alle nivåer i virksomheten gruppert på enheter, med ulike innsynsmuligheter. Administrasjonen får god oversikt over ferieavviklingen og unngår restferiesaldoer og feil.

Essential / Professional / Enterprise

Usikker på hva du skal velge, eller hva din bedrift trenger? Vi har gjort det enkelt for deg og satt sammen HRM-pakker med essensielle moduler. Denne modulen er en del av én eller flere pakkeløsninger.

Les mer her

Hva er Simployer HRM?

Simployer HRM-system gjør det enkelt å være en god arbeidsgiver, slik at du kan bruke tiden på verdiskapning og utvikling av virksomheten. Vårt fleksible, modulbaserte HRM-system digitaliserer, effektiviserer og profesjonaliserer interne rutiner og prosesser mellom medarbeidere, ledere og HR. Praktiske verktøy som gir en mer effektiv arbeidshverdag er tidsbesparende og sikrer enhetlige prosesser i virksomheten.
Mer om Simployer HRM-system

Simployer HRM er modulbasert og fleksibel

Systemet består av en rekke moduler laget for å gjøre arbeidsdagen enklere for HR, ledere og medarbeidere.  Uansett hvordan behovet deres er i dag, så kan det være greit å vite at det er enkelt å bygge ut Simployer med flere moduler dersom ting endrer seg.
Se alle moduler

Hvorfor velge Simployer HRM?

Vil du vite mer om fordelene ved Simployer ferie og fri?

Hei! Vurderer dere å digitalisere og effektivisere HR? Kanskje er dere kommet såpass langt i prosessen at dere vurderer ulike løsninger? Eller ønsker dere en demo og et tilbud? Hvis du fyller ut skjemaet, så tar jeg eller en av mine kolleger kontakt med deg for en uforpliktende prat. 

Book demo

Vi høres!
Hilsen Henrik Malmström


Få bedre datakvalitet med integrasjon

Simployer tilbyr fleksibel tilgang til HR-data gjennom integrasjoner med mange av de ledende forretningssystemene i Skandinavia. Dataflyt og integrasjoner etableres i henhold til en standard beskrivelse for overføring av data mellom Simployer og andre systemer.

Se hva du kan integrere


Simployer for IT

Simployer kan spille en betydelig rolle i virksomheters IT-strategi. Den typiske suksessformelen er å bruke HR-systemet som master på data om person og organisasjon. Dette leveres i en sikker løsning, som samtidig er fleksibel med «API first» som mantra for arkitekturen.

Les mer om arkitektur, sikkerhet osv.

La oss kontakte deg!

Fyll ut skjemaet, og vi kontakter deg helt uforpliktende.