![](/media/ztxntyxb/simployer-brand-image-10-adjusted-hero.jpg?v=1d8f792aa451690&quality=75)
Simployer HMS-prosesser
Sikrer oversikt, forutsigbarhet og trygghet om at lovens krav blir ivaretatt.
- Digitale prosesser støtter gjennomføring av alle HMS-aktiviteter
- Sikrer gjennomføring og dokumentasjon av HMS-arbeidet
- Gir god oversikt for ledelsen og HMS-ansvarlig
En enklere arbeidshverdag
Forhåpentligvis er handlingsplaner for HMS-arbeidet på plass, men hvordan sikrer dere at planene faktisk blir utført og dokumentert?
Simployer HMS-prosesser gjør det enkelt for HMS-ansvarlig å delegere oppgaver uten å miste oversikt over hva som skal gjøres, hvem som skal gjøre det, og når det skal være gjort.
Verktøyet har systemstøtte for HMS-årshjul, systematisk vernerunde og årlig gjennomgang. Her kan alle små og store HMS-aktiviteter gjennom året opprettes, og de involverte får påminnelser om oppgaver via e-post. Oppgavene må sjekkes av og dokumentasjon kan lastes opp slik at alt er samlet på ett sted.
Med prosessverktøyet kan HMS-ansvarlig samle informasjon om flere vernerunder på ulike verneområder. Systemet gir oversikt og det er enkelt å få status på de ulike HMS-aktivitetene i virksomheten. Verktøyet kan tilpasses deres behov, og sørger for å ivareta bransjespesifikke krav.
![](/media/344jawao/2022-hms-prosesser-1.png?v=1d8772a588877e0&quality=75)
![](/media/a3dnfqeu/tool-cion_dreamstime_232831938_cinemascope.png?v=1d905b102119fc0&quality=75)
Simployer HMS-prosesser passer godt sammen med:
Simployer avvik gjør det enkelt å registrere og behandle avvik.
Simployer HMS-håndbok gir en samlet oversikt og beskrivelse av virksomhetens HMS-arbeid.