Simployer HRM system
Mer kvalitetstid på jobb

 

Infotjenesters Human Resource Management (HRM) system, Simployer,  tilrettelegger for sømløse prosesser mellom ansatt, leder og HR. Det er et intuitivt verktøy som setter lederen i førersetet, gjør det enkelt og relevant for den ansatte samt oversiktlig og forutsigbart for HR.

Ikke bekymre dere for norske lover og regler, det er allerede innbakt og sikret i systemet. Bruk tiden på kvalitativ og verdiskapende HR og ledelse – gjerne med støtte fra vår gjennomtenkte beste praksis - i ulike situasjoner.

 

Snakk med oss om nytt HRM System

Modulbasert og fleksibelt HRM system

Simployer HRM består av en rekke byggeklosser, eller moduler, som alle er laget for å gjøre arbeidsdagen enklere for HR, ledere og medarbeidere. Flere av byggeklossene fungerer best og gir mest nytte sammen, men dere står fritt til å velge de modulene dere har behov for. Uansett hva dere trenger i dag, så kan det være greit å vite at alt henger sammen. Om behovene endrer seg i fremtiden, kan dere enkelt bygge videre med flere moduler.

MEDARBEIDER

Simployers selvbetjeningsløsninger gjør hverdagen enklere for dine ansatte slik at de bruker minimalt med tid på administrative oppgaver. Bare slik kan virksomheten få høy kvalitet på sine sanntids HR data.

LEDER

Simployer er nåtidens lederassistent og sidekick som aldri sover. Simployer hjelper lederne i utførelsen av enhetlig, beste praksis ledelse, og gjør personalrutinene radikalt bedre og mye enklere.

HR

Full oversikt og kontroll. Forankret i norsk regelverk og beste HR- og ledelsespraksis, får HR verktøyet til å effektivisere HR, skalere beste praksis og frigjøre tid til strategisk HR og verdiskapning.

Klikk deg videre og les mer om modulene i Simployer HRM:

 

Finner du ikke din bedrift? klikk her