Simployer HRM
Simployer organisasjon
Sikrer oversikt over struktur og rapporteringsveier i organisasjonen.
En enklere arbeidshverdag
- Grunnmodul som alltid leveres som en del av HRM-systemet
- Opprett enheter og grupper som ansatte knyttes til
- Samlet oversikt over kolleger, ledere og rapporteringsveier
Modulen sikrer en helhetlig oversikt over hierarkiet og strukturen i organisasjonen.
Simployer organisasjon er en grunnmodul som alltid leveres sammen med andre moduler som en nødvendig del av HRM-systemet. Organisasjonsstrukturen opprettes når løsningen implementeres i virksomheten, og brukes i øvrige moduler i HRM-systemet.
I modulen opprettes enheter og grupper som ansatte knyttes tilgrunnlaget for korrekte rapporter og lister. Modulen sikrer en helhetlig oversikt over hierarkiet og strukturen i organisasjonen, og gir alle ansatte mulighet til å orientere seg om hvilke kolleger som jobber i ulike avdelinger, og hvem som er nærmeste leder.
Simployer organisasjon passer godt sammen med:
Simployer personalregister
Selve grunnsteinen i HRM-systemet som samler, strukturerer og sikrer informasjon om medarbeiderne.
Simployer personaldokumenter
Digitaliserer personalmappen i tråd med GDPR.
Vil du vite mer om fordelene ved Simployer organisasjon?
Hei! Vurderer dere å digitalisere og effektivisere HR? Kanskje er dere kommet såpass langt i prosessen at dere vurderer ulike løsninger? Eller ønsker dere en demo og et tilbud? Hvis du fyller ut skjemaet, så tar jeg eller en av mine kolleger kontakt med deg for en uforpliktende prat.
Hilsen Katrine Mæland