Full mobil funksjonalitet
Se og endre egen informasjon like enkelt på mobil som PC.
Finn rett person
Se tilhørighet og kontaktinformasjon til andre i organisasjonen.
Selvbetjening
Medarbeiderne kan enkelt tilføre, endre og slette egen personalinformasjon.
Rollestyrt tilgang
Få kontroll på og styr hvem som har tilgang til å se, endre og slette.
Skybasert
Simployer er skybasert og tilgjengelig uansett hvor du befinner deg.
Enkelt vedlikehold
Felles personalregister gir virksomheten ett felles sted å vedlikeholde data.
Med mange medarbeidere er det mye personalinformasjon å ha kontroll på og holde oppdatert. Med GDPR ble det dessuten skjerpede krav til hvordan virksomheter håndterer ansattopplysninger. Rett til innsyn, endring og sletting av personopplysninger står sentralt i det nye regelverket – og dette legger Simployer personalregister til rette for.
Sensitiv informasjon må beskyttes mot uautorisert innsyn, samtidig som at dere kanskje ønsker å tilgjengeliggjøre noe personalinformasjon, som igjen vil gjøre det enklere for alle å finne hvem som jobber med hva og i hvilken avdeling.
Simployer personalregister sørger for sikker lagring og rollestyrt tilgang, som igjen bidrar til høy datakvalitet og god oversikt for HR.
Hvor mye dere ønsker å lagre i personalregisteret, er opp til dere. Ved siden av kontaktinformasjon og tilhørighet, kan f. eks. relevant informasjon om allergier, telefontype, arbeidstøy og firmabil legges inn.
HR sparer tid på å finne riktig informasjon og får bedre oversikt og kontroll over virksomhetens samlede personalinformasjon.
Vurderer dere om virksomheten skal digitalisere og effektivisere HR? Kanskje er dere kommet såpass langt i prosessen at dere vurderer alternative løsninger? Eller ønsker dere en demo og et tilbud? Uavhengig av hvor dere er i prosessen, vi er klare for å hjelpe dere.
Fyll ut skjemaet, og vi kontakter deg helt uforpliktende.
Personalregister er selve grunnsteinen i vårt skybaserte HRM-system. Simployer består av en rekke moduler, som alle er laget for å gjøre arbeidsdagen enklere for HR, ledere og medarbeidere.
Simployer er universelt utformet, fleksibelt og støtter single sign-on.
Uansett hvordan behovet er i dag, så kan det være greit å vite at alt henger sammen. Personalregister passer godt sammen med for eksempel:
Historien til Infotjenester går tilbake til 1985. Fra dag én har oppdraget vårt vært å forenkle relasjonen mellom arbeidsgiver og arbeidstaker, og vi satt standarden for hvordan oppgaver og prosesser innen HR kan profesjonaliseres.
Vår HRM-software, Simployer, er kjent for å være fundamentert på solid faglig kompetanse og beste praksis. Dette gir våre kunder en verdifull innsikt i hvordan formelle og lovbestemte rutiner i arbeidsforholdet kan utføres på en måte som bygger gjensidig tillit og sikrer fokus mot organisasjonens kjernevirksomhet.
Med 1,2 millioner brukere er Simployer Norges største HRM-system. Les mer om Infotjenester på infotjenester.no