Funksjonalitet som gjør det enkelt å ha kontroll på personalinformasjon

phone_iphone


Full mobil funksjonalitet
Se og endre egen informasjon like enkelt på mobil som PC.

person


Finn rett person
Se tilhørighet og kontaktinformasjon til andre i organisasjonen.

check


Selvbetjening
Medarbeiderne kan enkelt tilføre, endre og slette egen personalinformasjon.

pan_tool


Rollestyrt tilgang
Få kontroll på og styr hvem som har tilgang til å se, endre og slette.

cloud


Skybasert
Simployer er skybasert og tilgjengelig uansett hvor du befinner deg.

format_paint


Enkelt vedlikehold
Felles personalregister gir virksomheten ett felles sted å vedlikeholde data.

 

Trygg og effektiv lagring av personalinformasjon

Med mange medarbeidere er det mye personalinformasjon å ha kontroll på og holde oppdatert. Med GDPR ble det dessuten skjerpede krav til hvordan virksomheter håndterer ansattopplysninger. Rett til innsyn, endring og sletting av personopplysninger står sentralt i det nye regelverket – og dette legger Simployer personalregister til rette for.

Sensitiv informasjon må beskyttes mot uautorisert innsyn, samtidig som at dere kanskje ønsker å tilgjengeliggjøre noe personalinformasjon, som igjen vil gjøre det enklere for alle å finne hvem som jobber med hva og i hvilken avdeling. 

Simployer personalregister sørger for sikker lagring og rollestyrt tilgang, som igjen bidrar til høy datakvalitet og god oversikt for HR.





Vil du å vite mer om Simployer personalregister?

Fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt for en uforpliktende presentasjon. 

Finner du ikke din bedrift? klikk her


En av flere byggeklosser


Personalregister
 er selve grunnsteinen i vårt skybaserte HRM system. Simployer består av en rekke moduler, som alle er laget for å gjøre arbeidsdagen enklere for HR, ledere og medarbeidere.

Simployer er universelt utformet, fleksibelt og støtter single sign-on.

Uansett hvordan behovet er i dag, så kan det være greit å vite at alt henger sammen. Personalregister passer godt sammen med for eksempel:

  • Den digitale personalmappen Dokumentarkiv for trygg lagring av konfidensielle dokumenter knyttet til hvert arbeidsforhold.

Simployer og Infotjenester


Historien til Infotjenester går tilbake til 1985. Fra dag én har oppdraget vårt vært å forenkle relasjonen mellom arbeidsgiver og arbeidstaker, og vi satt standarden for hvordan oppgaver og prosesser innen HR kan profesjonaliseres.

Vår HRM-software, Simployer, er kjent for å være fundamentert på solid faglig kompetanse og beste praksis. Dette gir våre kunder en verdifull innsikt i hvordan formelle og lovbestemte rutiner i arbeidsforholdet kan utføres på en måte som bygger gjensidig tillit og sikrer fokus mot organisasjonens kjernevirksomhet.

Med 1,2 millioner brukere er Simployer Norges største HRM-system. Les mer om Infotjenester på infotjenester.no