FAQ Generelle spørsmål

Vi ønsker at deres kundeforhold med Simployer skal være best mulig. Nedenfor finner du ofte stilte spørsmål til Simployer. 

Åpningstider og responstid

Vi svarer på henvendelser via mail og community mellom kl. 08.00-16.00 alle hverdager. 

Telefonen vår er bemannet mellom kl. 09.00 og 14.00 på hverdager. 

 

Vi opererer med sommertid i perioden 20.06-20.08. Da er supportsenteret åpent mellom kl. 08.00-15.30. 

Administrativ support (Sentralbord) er åpent mellom kl. 08:00 og 16:00 alle hverdager. 

Vi opererer med sommertid i perioden 20.06-20.08. Da er supportsenteret åpent mellom kl. 08.00-15.30. 

Teknisk support styres fra vårt hovedkontor i Sarpsborg, men våre konsulenter er lokalisert på tre forskjellige steder; Sarpsborg, Kristiansund og Stockholm.

 

Ettersom vi nå tilbyr et stort antall produkter, har konsulentene våre spesialisert seg innenfor enkelte områder. Derfor kan det forekomme at du må snakke med ulike konsulenter i forbindelse med ulike saker. 

Vårt kundesenter tilbyr teknisk support på telefon, mail og web til registrerte administratorer i Simployer. Dersom du ikke er administrator ber vi deg derfor ta kontakt med administrator i deres virksomhet. Ledere og medarbeidere som har behov for hjelp kan også benytte brukerveiledninger, samt interaktiv hjelp i Simployer.

Kundeforhold og Faktura

Viktig info vedrørende fakturaer:

Grunnet omlegging til nytt fakturasystem kan dessverre du som kunde oppleve forsinkelser og/eller flere motta delfakturaer fremfor én samlet faktura. Dersom du har mottatt delfakturaer, kan vi betrygge deg om at totalsummen er korrekt. Feilen er kjent og det jobbes med å løse utfordringen.

Vi beklager ulempene dette medfører!

Oppsigelse av en eller flere tjenester/produkter kan gjøres ved å sende oss en henvendelse via vårt oppsigelsesskjema.

Ja, uforutsett høy inflasjon og andre betydelige kostnadsdrivere har også påvirket Simployer. Vi er opptatt av forutsigbarhet, og kunder som har vært med oss over tid vet at vi historisk ikke har justert våre priser utover indeks, på tross av usikre tider som eksempelvis finanskrise og pandemi.

Nå er det slik at vi, som mange andre, også må øke våre priser i 2023. Dette har vi varslet alle våre kunder om direkte via epost. Dersom du ikke har mottatt epost så ta kontakt ved å sende oss kontaktinformasjon (Firma, navn, epost og telefon) ved å sende en e-post til info.no@simployer.com. Du kan også kontakte oss via Min support eller Generelle henvendelser her på våre supportsider. 

Vi er opptatt av å ta nødvendige grep som gjør at vi fremdeles vil være en aktør som tilbyr produkter av høy kvalitet som gir verdi for kundene våre i lang tid fremover.

Simployer skal fortsette å videreutvikle våre produkter og tjenester med våre kompetente medarbeidere for å levere gode og trygge løsninger for våre kunder - også i fremtiden.