Simployer Marketplace
Reetablering av Simployer Håndbok
Behov for reetablering av eksisterende håndbok?Bruker dere Simployer håndboken optimalt, eller er det nyheter/endringer som dere ikke utnytter til det fulle? Er innhold/struktur oppdatert med deres gjeldende rutiner og retningslinjer?
Ved å benytte dere av tilbudet Reetablering av håndbok fra Simployer vil det gi økt nytteverdi og brukervennlighet for ansatte og ledere i virksomheten.
Håndboken opprettes av konsulent med utgangspunkt i Simployers håndbokmal som inkluderer beste praksis tekster, lovforklaringer og skjemaer.
Håndboken tilpasses av konsulent med bakgrunn i utfylt sjekkliste fra kunde. Konsulent gir administratoropplæring i håndbokmodulen med den hensikt å sette kunde i stand til å innarbeide og vedlikeholde kundespesifike rutiner og retningslinjer (A-tekster), og lansere håndboken ut mot ledere og eventuelt ansatte i virksomheten på egen hånd.
Tjenesten kan utføres for:
- Simployer Personalhåndbok
- Simployer Lederhåndbok
- Simployer HMS håndbok
Mer informasjon, eller ønsker du å bestille?
Fyll ut skjemaet, og vi kontakter deg helt uforpliktende.