2022 er over. Hva nå?

Product Manager for Simployer Håndbøker, Tomasz Kaznocha,, oppsummerer 2022. Han forteller også hva som er planlagt fremover for ytterligere forbedringer av håndbøkene.
Tomasz KaznochaProduct Manager
torsdag 12. januar 2023
Lesetid: 3 Minutter

Kjære håndbok redaktører og administratorer,

Vi er i starten på et nytt år. Dette er derfor en perfekt mulighet for å evaluere 2022, men også for å snakke om hva som kommer. Dette inkluderer selvfølgelig de nye endringene vi har i lov- og regelverket.

Først, la meg introdusere meg selv:
Mitt navn er Tomasz Kaznocha og jeg har vært Product Manager for håndbøkene siden juli 2022. Mitt mål er å videreutvikle et produkt du vil elske, og jeg håper vi er på vei i riktig retning. 

Dine tilbakemeldinger er viktige

Tilbakemeldingene fra dere er noe av de viktigste dataene vi mottar og er med på å forme planene videre for alle våre produkter. Jeg ønsker derfor å uttrykke min takknemlighet for alle tankene, ideene og tilbakemeldingene vi har mottatt, og håper at du fortsetter med det. Bare i fjor ble 7 av deres ideer fra Ideportalen utviklet, og vi håper vi kan slå dette med flere ideer i år!

Hva ble endret i 2022?

Den største endringen var helt klart lesebekreftelser. Denne høyt ønskede funksjonen sørger for at du som admin eller redaktør kan sørge for at all viktig informasjon i håndbøkene blir lest av de riktige ansatte. Den første versjonen av lesebekreftelsen ble lansert i september. Vi hørte selvfølgelig med dere om denne var bra nok før vi lanserte versjon nummer 2. Lanseringen i november var basert på deres tilbakemeldinger.

Vi har også lagt til rapporter som håndboksstatistikk under administrasjonspanelet, så nå er denne informasjon tilgjengelig når du skulle ha behov for det. Håper dette er en hjelp for deg til å tilby de beste håndbøkene mulig for dine medarbeidere.

Du har kanskje også lagt merke til noen mindre endringer i håndbøkene som vi har utviklet for å forbedre brukeropplevelsen. Vi har lagt til en hamburgermeny for at du enklere skal kunne navigere mellom de forskjellige håndbøkene, samt at de mest leste artiklene blir vist i høyre kolonne. Sist – men definitivt ikke minst – håndbøkene er nå også tilgjengelige i Simployer-appen!

Hva kan vi forvente videre?

Fremover kan du forvente endringer i søkefunksjonen. Du vil snart få mulighet til å søke etter spesifikt innhold på tvers av alle håndbøkene dere besitter. Dette har vært en etterspurt funksjon, og det gleder oss å fortelle at brukeropplevelsen rundt søk snart vil bli mye bedre.

Innhold er også noe vi skal ha fokus på. Vi skal alltid være oppdatert og streber etter å være best når det kommer til kvalitet på artiklene, struktur og relevans. Vi utvikler nå et verktøy som hjelper oss å bli enda bedre til å ha oppdaterte og relevante tekster tilgjengelig.
Det første steget i denne prosessen kommer til å bli versjonskontroll av artiklene. Våre rådgivere vil regelmessig sjekke om tekstene tilgjengelig er oppdaterte og relevante. Etter at verktøyet er på plass vil det være enda tydeligere når en rådgiver evaluerte teksten sist.

Bli med på å utvikle håndbøkene videre

Dette er noe av oppdateringene og utviklingene vi har planlagt for de kommende månedene, men hva som skjer videre er også opp til deg! Jeg oppmuntrer derfor alle til å benytte Idèportalen for feedback, komme med ideer til utvikling eller for å stemme på andres ideer.

Du kan også nå meg direkte på e-post.
PS! Jeg foretrekker engelsk, men om dere ikke ønsker så kan jeg få en av mine kolleger til å oversette.

Det var alt fra meg for denne gangen. Tusen takk for at du brukte tiden på denne hilsenen og takk for at dere valgte håndbøker!

Tomasz Kaznocha

Product Manager Handbooks


Hold deg oppdatert med gratis nyhetsbrev

Vi sender ut gratis nyhetsbrev hver uke, med relevante nyheter for deg som er leder eller jobber med HR, personal, lønn, økonomi eller HMS.

Meld deg på ved å fylle ut skjemaet nedenfor - du kan når som helst melde deg av.

Ved å sende inn skjemaet godtar du våre vilkår


Del siden: