Customer Care
Customer Care er vårt kundesenter, og vi gjør hver dag vårt ytterste for at våre kunder skal få brukt Simployer som ønsket.
Vi kan hjelpe deg best ved at du sender inn sak via min support. Da får vi nødvendig informasjon vedrørende deres kundeforhold og historikk. Du som bruker kan også finne tidligere saker om du benytter min support. Customer Care er ikke tilgjengelig døgnet rundt, men det er våre selvhjelpsløsninger.
Vi gjør oppmerksom på at teknisk brukerstøtte for Simployer HRM kun er tilgjengelig for administratorer.
Min Support
Send en henvendelse, eller sjekk tidligere saker.
NB! fra 20/6-20/8 er Customer Care bemannet fra 08:00-15:30
Åpningstider
08:00-16:00 (man-fre)
Krever pålogging
Support er kun tilgjengelig for brukere med abonnement og/eller administratorrolle.
E-post
Saker sendt på e-post blir ikke registrert under min support.
NB! fra 20/6-20/8 er Customer Care bemannet fra 08:00-15:30
Åpningstider
08:00-16:00 (man-fre)
Support er kun tilgjengelig for brukere med abonnement og/eller administratorrolle.
Telefon
69 97 17 00
Åpningstider
Administrativ support: 08:00-16:00 (man-fre)
Teknisk support: 09:00-14:00 (man-fre)
Support er kun tilgjengelig for brukere med abonnement og/eller administratorrolle.