Simployer supportportal
Vår supportportal er der for å støtte deg når som helst, hvor som helst. Ved å bruke portalen kan du enkelt sende inn serviceforespørsler og fagspørsmål til våre supportteam, i tillegg til å følge opp dine tidligere og pågående saker. Her kan dere sende henvendelser, se viktige meldinger om systemene, lese FAQ (ofte stilte spørsmål) og finne brukerveiledninger som er laget for systemene.

I supportportalen kan du:
- Opprette og sende saker
- Kommunisere med våre supportteam
- Motta oppdateringer og varslinger på dine henvendelser
- Se status på dine henvendelser
- Sende og motta filer, bilder og dokumenter
Hvem har tilgang til portalen?
Det finnes to ulike brukergrupper som har tilgang til supportportalen:
- Personer som står oppført med rollen Simployer HRM systemadministrator
- Personer som abonnerer på ett eller flere Faghjelpsprodukter
Hvem kan opprette en support-sak?
- Brukere som er registrert med rollen Simployer HRM systemadministrator har tilgang til å stille tekniske spørsmål, registrere feil, bestille konsulentoppdrag og opplæring mm.
- Brukere som er registrert med abonnement på Fagsupport har tilgang til å opprette faglige og tekniske spørsmål knytte til de Faghjelpsprodukter som det abonneres på

Hvordan logge inn i portalen?
Dersom du har en Simployer eller Faghjelp bruker benytter du ditt vanlige brukernavn til å logge på portalen.
Dersom du ikke har en Simployer- eller Faghjelp-bruker, men er HRM-systemadministrator eller har abonnement på Faghjelp, kan du kontakte teknisk support support.no@simployer.com så vil vi sende deg brukernavn og passord.
Klikk på Simployer-knappen første gang du logger i supportsystemet – deretter vil systemet huske deg og du vil komme rett inn.