Hva kan du gjøre i Simployer?

Simployer er en bedrift i vekst, og vi er alltid på jakt etter de beste hodene. Les mer om våre avdelinger og se hvor din kompetanse kan være nyttig.

Salg

Simployer har en stor og profesjonell salgsorganisasjon. Våre selgere drives av resultater og inspireres av å jobbe med fremtidens digitale HR-løsninger. Hos oss er det mange muligheter innen salg.

Markedsføring og CRM

Marketing har ansvar for leadsgenerering, merkevarebygging, nettsider, produktmarkedsføring, innholdsmarkedsføring, kundebaseutvikling og andre spennende oppgaver som krever kreativitet og kunnskap.

Utviklingsavdelingen

Utviklingsavdelingen i Simployer er blant Østfolds største utviklingsmiljøer. De sørger blant annet for at Simployer er aktivt tilstede i tusenvis av bedrifter hver dag gjennom bransjeledende løsninger på nett og mobil.

Rådgivning og kursvirksomhet

Rådgiveravdelingen er selve kjernen i vår virksomhet og har vært vårt kvalitetsstempel gjennom alle år. Her ligger unik fagkunnskap, ekspertise og erfaringer tilgjengelig for våre kunder i arbeidslivet.

Kundeservice og brukerstøtte

Simployer leverer abonnentsbaserte produkter. Dette innebærer at kunder inngår langsiktige avtaler med oss, og kan henvende seg til oss for hjelp og brukerstøtte når de skulle trenge det.

Etablering og levering av HR- og HMS-løsninger

Simployer har spesialisert seg på å levere nettbaserte HR og HMS-løsninger som er tilpasset hver enkelt kunde. Dette gjelder håndbøkene våre og systemer av varierende størrelse og kompleksitet.

Økonomi og administrasjon

Simployer har over 200 ansatte i Norge, Sverige og Polen. Økonomi og administrasjonsavdelingen sørger for at alt rundt personal, lønn og regnskap er i de beste hender.

Andre muligheter?

Vi er alltid lydhøre for mennesker som vil være med på å utvikle tilbudet til våre kunder og til å utvikle Simployer i ønsket retning.