Informasjon om treghet i Simployer og sletting av informasjonskapsler i nettleseren

02.06.2022
Løst - 15.06.2022 12:00

Vi opplever for tiden treghet i systemet etter oppdateringen.

Våre teknikere jobber med å løse problemet knyttet til treghet i systemet. Vi beklager de ulemper
dette medfører.

 

I forbindelse med oppdateringen av Simployer anbefaler vi å slette informasjonskapsler i din nettleser.

Endringene vi har gjort fører til at enkelte brukere må slette informasjonskapsler (cache & cookies) i sin nettleser, dette er noe brukeren må gjøre selv, eller i samråd med sin IT-avdeling eller IT-leverandør.
Vi har laget en guide på dette, som kan være til hjelp: Trykk her for guiden.

Blant de tingene som oppleves som en feil, men som løses ved å slette informasjonskapsler er; når man henter opp bilag på reiser og utlegg, blir disse enten veldig små, eller havner ikke midt på skjermen slik
man er vant med fra tidligere.

Informasjonskapslene som nettleseren lagrer fører i dette tilfellet til at den baserer seg på gammel og utdatert informasjon, som ikke lenger stemmer etter endringene vi har gjort.

 

Du finner informasjon om feil som nylig er løst ifm. oppdateringen på denne siden:

https://www.simployer.no/support/statusmeldinger/new_design_known_bugs/