Problemer med Globalmenyen

13.06.2022
Løst - 01.01.0001 00:00

Vi opplever dessverre problemer med Globalmenyen (firkant-menyen oppe til venstre) nå, mandag morgen. Våre teknikere jobber med å løse problemet. Vi beklager de ulemper dette medfører.

 

Oppdatering 13/6 kl: 16:00: Globalmenyen er nå tilbake, men fortsatt noe ustabil. 

Oppdatering 14/6 kl: 11:00: Globalmenyen er nå ganske stabil. Vær oppmerksom på at du muligens må slette cache & cookies for å få tilbake Globalmenyen. 

Oppdatering 15/6 kl: 11:00: Det er fortsatt utfordringer med produktene "Håndbøker" og "Tid og plan". 

 

Hvordan slette cache & cookies?

https://support.simployer.com/media/c2idtion/slette_cache_og_cookies_jun_22_v2.pdf (Lim inn i nettleser)

 

Her følger en liste med direktelink til modulene som mangler i menyen:

       Portal: https://portal.simployer.com/
       Avvik: https://hmsav.no/
       Håndbøker: https://handbooks.simployer.com/
       Prosesser: https://process.simployer.com/
       Innsikt: https://insight.simployer.com/
       &Frankly: https://www.andfrankly.com/
       Kompensasjon: https://compensation.simployer.com/
       Arbeidsavtaler: https://coeadmin.simployer.com/
       Faghjelp: https://faghjelp.infotjenester.no/ 


       Tid og Plan-modulene har unike linker, ta kontakt med Capitech-support for
       hjelp med å finne frem til disse.

       Talent-modulen har også unik link for hver kunde, kontakt support for hjelp
       med å finne frem til din bedrifts link.