FAQ faktura og abonnement

Viktig info for fakturaer:

Grunnet omlegging til nytt fakturasystem kan dessverre du som kunde oppleve forsinkelser og/eller flere motta delfakturaer fremfor én samlet faktura. Dersom du har mottatt delfakturaer, kan vi betrygge deg om at totalsummen er korrekt. Feilen er kjent og det jobbes med å løse utfordringen.

Vi beklager ulempene dette medfører!

Oppsigelse av en eller flere tjenester/produkter kan gjøres ved å sende oss en henvendelse via vårt oppsigelsesskjema.

Alle ønsker om endringer skal sendes til info.no@simployer.com. Opplys om endringene som ønskes utført. Skal nye brukere ha tilgang, trenger vi som minimum opplysninger om navn og e-postadresse. For enklere tilgang til support via telefon bør også telefonnummer opplyses.

Abonnementene skal sies opp tre måneder før hovedforfall. Hovedforfallet ser du på din siste faktura.

Nei, alle tilganger er personlige og skal ikke deles med andre. Ønsker dere flere bruker, hjelper vi dere gjerne med det. Kontakt oss på info.no@simployer.com eller ring oss på 69 97 17 00.

Vi hjelper dere gjerne med å bytte brukere hvis dere ønsker det. Send en e-post til info.no@simployer.com med opplysninger om hvem som skal byttes ut. Vi trenger navn, e-postadresse og mobilnummer til den nye brukeren for å få byttet.

Ja, uforutsett høy inflasjon og andre betydelige kostnadsdrivere har også påvirket Simployer. Vi er opptatt av forutsigbarhet, og kunder som har vært med oss over tid vet at vi historisk ikke har justert våre priser utover indeks, på tross av usikre tider som eksempelvis finanskrise og pandemi.

Nå er det slik at vi, som mange andre, også må øke våre priser i 2023. Dette har vi varslet alle våre kunder om direkte via epost. Dersom du ikke har mottatt epost så ta kontakt ved å sende oss kontaktinformasjon (Firma, navn, epost og telefon) ved å sende en e-post til info.no@simployer.com. Du kan også kontakte oss via Min support eller Generelle henvendelser her på våre supportsider. 

Vi er opptatt av å ta nødvendige grep som gjør at vi fremdeles vil være en aktør som tilbyr produkter av høy kvalitet som gir verdi for kundene våre i lang tid fremover.

Simployer skal fortsette å videreutvikle våre produkter og tjenester med våre kompetente medarbeidere for å levere gode og trygge løsninger for våre kunder - også i fremtiden.