Simployer reise og utlegg

Enkel, digital løsning for administrasjon av reiseregninger og utlegg.

  • Brukervennlig og komplett reiseregningssystem for mobil
  • Ruteplanlegger og automatisk beregning av bompenger
  • Alltid oppdaterte satser, regler og valutakurser

Book demo

En enklere arbeidshverdag

Manuell håndtering av reiseregninger og utlegg er tidkrevende og gjør det vanskelig å sikre at regler, satser og interne retningslinjer overholdes.

Simployer reise og utlegg effektiviserer jobben med reiseregning og utlegg for hele virksomheten. Reise føres rett i systemet, med støtte for alternative ruter og avstikkere. Ruteplanleggeren inneholder oversikt over bomstasjoner langs ruten med oppdaterte satser, inkludert satser for rushtid og elbil, og regner ut korrekt beløp. Medarbeideren registrerer enkelt via mobil eller PC og laster opp bilde av bilag rett fra mobilen. Attestant mottar e-post for godkjenning, og den eksporteres videre til lønnssystemet med riktige kostnadsbærere.

Løsningen inneholder en veiviser som sikrer kvalitet og reduserer risikoen for feil, og er til enhver tid oppdatert med gjeldene satser og regler.

Simployer reise og utlegg

Essential / Professional / Enterprise

Usikker på hva du skal velge, eller hva din bedrift trenger? Vi har gjort det enkelt for deg og satt sammen HRM-pakker med essensielle moduler. Denne modulen er en del av én eller flere pakkeløsninger.

Les mer her

Simployer reise og utlegg har spart vår regnskapsavdeling for mange timer hver uke, kanskje så mye som et halvt årsverk.
Kristin Fjeldheim Regnskapssjef DSV Road AS

Hva er Simployer HRM?

Simployer HRM-system gjør det enkelt å være en god arbeidsgiver, slik at du kan bruke tiden på verdiskapning og utvikling av virksomheten. Vårt fleksible, modulbaserte HRM-system digitaliserer, effektiviserer og profesjonaliserer interne rutiner og prosesser mellom medarbeidere, ledere og HR. Praktiske verktøy som gir en mer effektiv arbeidshverdag er tidsbesparende og sikrer enhetlige prosesser i virksomheten.
Mer om Simployer HRM-system

Simployer HRM er modulbasert og fleksibel

Systemet består av en rekke moduler laget for å gjøre arbeidsdagen enklere for HR, ledere og medarbeidere.  Uansett hvordan behovet deres er i dag, så kan det være greit å vite at det er enkelt å bygge ut Simployer med flere moduler dersom ting endrer seg.
Se alle moduler

Hvorfor velge Simployer HRM?

Vil du vite mer om fordelene ved Simployer reise og utlegg?

Hei! Vurderer dere å digitalisere og effektivisere HR? Kanskje er dere kommet såpass langt i prosessen at dere vurderer ulike løsninger? Eller ønsker dere en demo og et tilbud? Hvis du fyller inn skjemaet, så tar jeg eller en av mine kolleger kontakt med deg for en uforpliktende prat.

Book demo

Vi høres!
Hilsen Henrik Malmström


Få bedre datakvalitet med integrasjon

Simployer tilbyr fleksibel tilgang til HR-data gjennom integrasjoner med mange av de ledende forretningssystemene i Skandinavia. Dataflyt og integrasjoner etableres i henhold til en standard beskrivelse for overføring av data mellom Simployer og andre systemer.

Se hva du kan integrere


Simployer for IT

Simployer kan spille en betydelig rolle i virksomheters IT-strategi. Den typiske suksessformelen er å bruke HR-systemet som master på data om person og organisasjon. Dette leveres i en sikker løsning, som samtidig er fleksibel med «API first» som mantra for arkitekturen.

Les mer om arkitektur, sikkerhet osv.

La oss kontakte deg!

Fyll ut skjemaet, og vi kontakter deg helt uforpliktende. 

Jeg godtar Simployers vilkår ved å sende inn dette skjemaet.