Simployer LMS
Sikrer effektiv administrasjon og gjennomføring av kurs og opplæringsaktiviteter.
- Digitalisert opplæring - hvor som helst og når som helst
- En digital kursportal reduserer kostnadene til kursgjennomføring ved å redusere arbeidsfravær, reise- og hotellkostnader
- Automatisert oppfølging sparer tid og sikrer at medarbeiderne gjennomfører obligatoriske kurs

En enklere arbeidshverdag
Simployer LMS støtter kursadministrasjon av tradisjonell klasseromsundervisning og e-læring, og en kombinasjon av disse, såkalt «blandet læring».
Fordi løsningen er skybasert har man tilgang til kursportalen uavhengig av lokasjon – og det responsive grensesnittet gjør at opplæringen kan gjennomføres via PC, mobil eller nettbrett. Skap egne utviklingsprogram innenfor ulike temaer, bestem frekvens, tid og hvilke grupper, roller eller personer som skal delta når. Med noen få klikk kan du generere automatiske utsendelser via e-post eller SMS.
Visuelle rapporter gir oversikt over hvilke kurs medarbeiderne har fullført, skal fullføre, eller burde ha fullført. Dersom sertifikatfunksjonen i modulen Formell kompetanse benyttes sammen med LMS, varsler systemet når medarbeidernes sertifikater går ut.
Simployer LMS passer godt sammen med:
Simployer tester er et tillegg til Simployer LMS og gir oversikt over kunnskapsnivået i virksomheten.
Simployer formell kompetanse har en sertifikatfunksjon for varsling når påkrevd formell kompetanse hos den enkelte medarbeider utløper.
Simployer personalregister som er grunnsteinen i HRM-systemet.
Simployer LMS sikrer oversiktlig og effektiv administrasjon og gjennomføring av kurs og opplæringsaktiviteter.
Noe for deg og din virksomhet?
Simployer LMS er utviklet for større virksomheter med et høyt antall kurs, uavhengig av bransje. Modulen leveres kun på Enterprise-nivå. Les mer om de ulike nivåene her.
Spør oss om alternativer for språkvalg