Simployer Marketplace
Fornyelse av Simployer håndbok
Fornye håndboken for økt nytteverdi og brukervennlighet.Bruker dere Simployer håndboken optimalt, eller er det nyheter/endringer som dere ikke utnytter til det fulle? Er innhold/struktur oppdatert med deres gjeldende rutiner og retningslinjer? Ved å benytte dere av tilbudet Fornyelse av håndbok fra Simployer vil det gi økt nytteverdi og brukervennlighet for ansatte og ledere i virksomheten.
Fornyelsen blir gjennomført med utgangspunkt i Kunden sin allerede etablerte håndbok/bøker, men Simployer vil etablere nye maler og gjøre en totalvurdering av innholdet – både når det gjelder struktur, mapper og artikler, og kommer med forslag til endring/fornyelse/oppdatering på de ulike områdene.
Simployer vil også komme med forslag til prosedyrer/retningslinjer/beste praksis tekster som Kunden ikke har i sine håndbøker i dag. Disse tekstene kan legges ubearbeidet inn i håndboken eller tilpasses etter Kunden sine ønsker.
Tjenesten kan utføres for:
- Simployer Personalhåndbok
- Simployer Lederhåndbok
- Simployer HMS håndbok
Mer informasjon, eller ønsker du å bestille?
Fyll ut skjemaet, og vi kontakter deg helt uforpliktende.