Simployer Marketplace
Økt bruk av Simployer lederhåndbok
Skreddersydd kurs for virksomheter med Simployer lederhåndbok. Gi lederne mer kunnskap om lederhåndbok, retningslinjer og regelverk for å gjøre de til trygge ledere som behandler ansatte likt.Simployer lederhåndbok er et støtteverktøy for ledere som vi ser at flere virksomheter kan utnytte bedre.
I den forbindelse tilbyr vi et kurs der vi snakker om verdien av en lederhåndbok og hvordan man kan benytte ulike elementer av innhold & verktøy.
Det er også naturlig i denne sammenheng å gjøre et dypdykk i valgte temaer som dere kunne trenge å ha fokus på for å øke kompetansen hos dere ledere.
Målgruppe: Kurs for sluttbrukere (primært ledere) i Simployer
Hvorfor ta dette kurset:
- Økt bruk/utnyttelse av håndbøkene
- Økt bruk fører til at oppgavene settes ut i linje – frigjør tid for HR og bygger kompetanse rundt forvaltning av personalansvar hos leder
- Sikre at lederne blir mer selvstendig og oppdatert på retningslinjer, regler og personalforvaltningen av de ansatte – i stedet for å gå via HR
- Få hjelp til å sette fokus og øke kompetansen hos HR og ledere ved bruk av Simployers rådgiverapparat ved å knytte det til ulike temaer som er utfordringer hos dere. Eks. Rekrutteringsprosessen fra A – Å, Sykefraværsoppfølging, Onboarding og prøvetid, Hvordan beholde gode medarbeidere, Fjernledelse, Hvordan lede ansatte som underpresterer, Medarbeidersamtaler og feedback
Priseksempler:
- Digitalt: Inntil 2 timer – 14 000,- + mva
- Onsite: Inntil 4 timer – 19 000,- + mva + reiseutgifter
