Simployer Marketplace

Reetablering av Simployer Håndbok

Behov for reetablering av eksisterende håndbok?

Bruker dere Simployer håndboken optimalt, eller er det nyheter/endringer som dere ikke utnytter til det fulle? Er innhold/struktur oppdatert med deres gjeldende rutiner og retningslinjer?
Ved å benytte dere av tilbudet Reetablering av håndbok fra Simployer vil det gi økt nytteverdi og brukervennlighet for ansatte og ledere i virksomheten.

Håndboken opprettes av konsulent med utgangspunkt i Simployers håndbokmal som inkluderer beste praksis tekster, lovforklaringer og skjemaer.

Håndboken tilpasses av konsulent med bakgrunn i utfylt sjekkliste fra kunde. Konsulent gir administratoropplæring i håndbokmodulen med den hensikt å sette kunde i stand til å innarbeide og vedlikeholde kundespesifike rutiner og retningslinjer (A-tekster), og lansere håndboken ut mot ledere og eventuelt ansatte i virksomheten på egen hånd. 

 

Tjenesten kan utføres for:

  • Simployer Personalhåndbok
  • Simployer Lederhåndbok
  • Simployer HMS håndbok
Analyse
Simployer håndbøker
NOK 8 000,-

Mer informasjon, eller ønsker du å bestille?

Fyll ut skjemaet, og vi kontakter deg helt uforpliktende.