Simployer kan spille en betydelig rolle i virksomheters IT-strategi. Den typiske suksessformelen er å bruke HR-systemet som master på data om person og organisasjon. Dette leveres i en sikker løsning, som samtidig er fleksibel med «API first» som mantra for arkitekturen.
Med Simployers støtteverktøy Hjemmekontor og hybridløsninger får du tilgang til artikler, ulike maler, sjekklister, guider og annet innhold som kan hjelpe deg ved innføring og drifting av ordninger for hjemmekontor og hybridkontor.
Du kan også få 1:1-samtaler med våre rådgivere innen HR og ledelse hvis du har behov for det – enten skriftlig eller via telefon.
Mange virksomheter har innført eller vurderer å innføre mer fleksible løsninger for sine ansatte. Da dukker det raskt opp mange problemstillinger som arbeidsgivere må ta stilling til.
Hva må vi tenke på når vi skal innføre ordning for hjemmekontor i virksomheten?
Må det inngås skriftlige avtaler om hjemmekontor i alle tilfeller?
Hva slags regler gjelder for hjemmekontor i utlandet? I hvilken grad er arbeidstaker dekket av yrkesskadeforsikring på hjemmekontor?
Hvordan skal arbeidsgiver klare å sørge for godt arbeidsmiljø på hjemmmekontor?
Hvordan gjør man det med tanke på dekning av utgifter eller kjøp av utstyr?
Hvilke regler gjelder for arbeidstid på hjemmekontor?
Og mye, mye mer!
Prøv hjemmekontor og hybridløsninger gratis!
Fyll ut skjemaet og få gratis tilgang til hjemmekontor og hybridløsninger i tre dager.
Prøveabonnementet er uten forpliktelser for deg og tilgangen opphører automatisk etter tre dager.