Simployer - Timeregistrering

HRM system fra Infotjenester

 

Å føre timer kan være en kjedelig og tidkrevende jobb. Tungvinte systemer og ulik praksis på rutiner fører ofte til unødvendig tidsbruk og øker sjansene for feil. Sørg for å gjøre timeregistrering og godkjenning enkelt for både ansatte og ledere, slik at dere kan stole på tallene fra timeunderlaget – uansett hvor grunnleggende eller komplekse behov dere har.

Vi har løsninger som gjør det så smidig og effektivt som mulig å både registrere, godkjenne og behandle timer - når og hvor som helst.

Snakk med oss og finn løsningen som dekker deres behov

 

Vi tilbyr en timeløsning som gjør det så smidig og effektivt som mulig for medarbeidere, ledere og administrasjon å både registrere, godkjenne og behandle timer. Via PC og mobil, gir systemet kontroll på timebruk og oversikt over totale timesaldoer og saldogrenser. Oversiktlig timeunderlag sparer tid som lederne bruker på å kontrollere og godkjenne.

Sørg for selvhjulpne medarbeiderne med tilgang til egen timesaldo og tidsbesparende registrering via den enheten som passer dem best.

 

Vi kan også skreddersy løsninger for tidsregistrering som automatisk ivaretar internt avtaleverk og arbeidsmiljøloven, og kan leveres med en integrert bemanningsplanlegger. Her får medarbeidere oversikt over arbeidsvakter, fleksitid, registrerte timer og fraværsregistrering.

Systemet baserer seg i stor grad på å automatisere grunnlag og timelister, som sørger for at dere vil bruke mindre tid på manuell sjekk og håndtering. I tillegg får dere innsikt i historiske og planlagte timer og kostnader, rapporter og integrasjoner som gir oversikt og godt grunnlag for riktige beslutninger knyttet til driften.

 

*Funksjonalitet er avhengig av løsning

add_alarm +/- saldo

list Timeregistrering m/timetype

compare_arrows Fleksitid

group Godkjenning av timesedler

thumb_up Ivaretar lov- og avtaleverk

content_cut Kundetilpasset

lock_open Single sign-on

cloud Skybasert

insert_emoticon Universelt utformet (WCAG 2.0)

En av flere byggeklosser

 

Timeregistrering er en av byggeklossene i vårt HRM system. Simployer består av en rekke moduler, som alle er laget for å gjøre arbeidsdagen enklere for HR, ledere og medarbeidere.

Uansett hva dere trenger i dag, så kan det være greit å vite at alt henger sammen. Timeregistrering passer godt sammen med for eksempel:

  • Reise & utlegg for håndtering av reise- og utleggsregninger for hele virksomheten.
  • Ferie & fri for elektronisk fri- og ferieavvikling: Søknader, godkjenning, ferieplaner, feriesaldo og overføring av restferie. Søk avspasering i denne modulen, basert på plusstid i timeregistreringen.
  • Sykefravær som sørger for smidig og riktig registrering av sykefravær, samt gode rapporter og oversikt over totalfravær på person, avdeling eller virksomheten.

Simployer og Infotjenester


Historien til Infotjenester går tilbake til 1985. Fra dag én har oppdraget vårt vært å forenkle relasjonen mellom arbeidsgiver og arbeidstaker, og vi satt standarden for hvordan oppgaver og prosesser innen HR kan profesjonaliseres.

Vår HRM-software, Simployer, er kjent for å være fundamentert på solid faglig kompetanse og beste praksis. Dette gir våre kunder en verdifull innsikt i hvordan formelle og lovbestemte rutiner i arbeidsforholdet kan utføres på en måte som bygger gjensidig tillit og sikrer fokus mot organisasjonens kjernevirksomhet.

Med 500.000 brukere er Simployer Norges største HRM system. Les mer om Infotjenester på infotjenester.no

Ønsker du å vite mer?

Fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt med deg. 

Finner du ikke din bedrift? klikk her