Simployer tid og plan

Effektiviserer arbeidet med tidsregistrering, fraværshåndtering og bemanningsplanlegging - for ledere og medarbeidere.

  • Forenkler beregning og registrering av arbeidstid
  • Brukervennlig verktøy for både ledelse og ansatte
  • Kan integreres med virksomhetens lønnssystem
  • Alltid tilgjengelig i skyen - naturligvis

Book demo

På jakt etter verktøyet Capitech? Capitech ble for flere år siden døpt om til Simployer tid og plan, men vi ser at det fortsatt er kjent under navnet Capitech. 

Tidsregistrering og fraværshåndtering

  • Automatisk beregning av timer, tillegg, overtid og fravær - i henhold til virksomhetens avtaler og ordninger
  • Deltidsstillinger, timelønnede, fastlønn, fleksitid, forskjøvet arbeidstid i ett system
  • Fraværshåndtering for alle typer fravær, søknadsbehandling, saldoer m.m.
  • Attestasjon på flere nivåer, meldingshåndtering med ansatte og mange rapportmuligheter
  • Føring på avdeling, aktivitet, ordre, prosjekt m.m. 
  • API’er for integrasjon og dataflyt
  • Alt integrert med ditt lønnssystem slik at du får en helhetlig oversikt over timeforbruk, overtid, fleksitid og avspasering

Bemanningsplan

  • Planlegg arbeidstid, vakter, rotasjoner, skiftordninger, deltid og turnus på en effektiv måte
  • Sett opp bemanningsplan og rull den ut i valgfri periode
  • Justér bemanning opp og ned etter behov
  • Administrér fravær og ha oversikt over personell og vikarbehov
  • Håndtér vikarer med publisering og booking av ledige vakter

Vil du vite mer om fordelene ved Simployer tid og plan?

Hei! Vurderer dere å digitalisere og effektivisere HR? Kanskje er dere kommet såpass langt i prosessen at dere vurderer ulike løsninger? Eller ønsker dere en demo og et tilbud? Hvis du fyller inn skjemaet, så tar jeg eller en av mine kolleger kontakt med deg for en uforpliktende prat.

Silje Løvik
Vi høres!
Hilsen Silje Løvik