Simployer reise og utlegg

Enkel, digital løsning for administrasjon av reiseregninger og utlegg 

 

  • Brukervennlig og komplett reiseregningssystem for mobil

  • Ruteplanlegger og automatisk beregning av bompenger

  • Alltid oppdaterte satser, regler og valutakurser

 

Book demo   Vil du vite mer?

En enklere arbeidshverdag

 

 

Manuell håndtering av reiseregninger og utlegg er tidkrevende og gjør det vanskelig å sikre at regler, satser og interne retningslinjer overholdes. 

Simployer reise og utlegg effektiviserer jobben med reiseregning og utlegg for hele virksomheten. Reise føres rett i systemet, med støtte for alternative ruter og avstikkere. Ruteplanleggeren inneholder oversikt over bomstasjoner langs ruten med oppdaterte satser, inkludert satser for rushtid og elbil, og regner ut korrekt beløp. Medarbeideren registrerer enkelt via mobil eller PC og laster opp bilde av bilag rett fra mobilen. Attestant mottar e-post for godkjenning, og den eksporteres videre til lønnssystemet med riktige kostnadsbærere. 

Løsningen inneholder en veiviser som sikrer kvalitet og reduserer risikoen for feil, og er til enhver tid oppdatert med gjeldene satser og regler. 

«Simployer reise og utlegg har spart vår regnskapsavdeling for mange timer hver uke, kanskje så mye som et halvt årsverk.

Kristin Fjeldheim 
Regnskapssjef DSV Road AS


Noe for deg og din virksomhet?


Simployer reise og utlegg leveres på Pro- og Enterprise-nivå, og passer derfor alle typer virksomheter uavhengig av bransje og antall ansatte. Les mer om de ulike nivåene her.

Spør oss om alternativer for språkvalg.

Simployer HRM er modulbasert og fleksibel  

 

Simployer reise og utlegg er en av modulene i systemet av byggeklosser som utgjør Simployer HRM. Systemet består av en rekke moduler laget for å gjøre arbeidsdagen enklere for HR, ledere og medarbeidere.   

Uansett hvordan behovet deres er i dag, så kan det være greit å vite at det er enkelt å bygge ut systemet med flere moduler dersom ting endrer seg. Simployer reise og utlegg passer godt sammen med:  


Hva er Simployer HRM?


Simployer HRM-system gjør det enkelt å være en god arbeidsgiver, slik at du kan bruke tiden på verdiskapning og utvikling av virksomheten.


Vårt fleksible, modulbaserte HRM-system digitaliserer, effektiviserer og profesjonaliserer interne rutiner og prosesser mellom medarbeidere, ledere og HR. Praktiske verktøy som gir en mer effektiv arbeidshverdag er tidsbesparende og sikrer enhetlige prosesser i virksomheten. Les mer her


Hvorfor velge Simployer HRM?

people

Effektiviserer personalforvaltningen

security

Forenkler håndtering av personaldata

check_box

Øker datasikkerheten (GDPR)

person

Selvbetjente løsninger

settings_applications

Fremtidsrettet HR-teknologi

phone_iphone

Mobilt grensesnitt

vpn_key

Single sign-on

sentiment_satisfied_alt

Universelt utformet
(WCAG 2.0)

Vil du vite mer om fordelene ved Simployer onboarding?


Hei!

Vurderer dere å digitalisere og effektivisere HR? Kanskje er dere kommet såpass langt i prosessen at dere vurderer ulike løsninger? Eller ønsker dere en demo og et tilbud?

Hvis du fyller inn skjemaet under, så tar jeg eller en av mine kolleger kontakt med deg for en uforpliktende prat.

Vi høres!

Hilsen Henrik Malmström



Fyll ut skjemaet, og vi kontakter deg helt uforpliktende. 

Finner du ikke din bedrift? klikk her

Vennligst ikke skriv personopplysninger her