Simployer - Personalhåndbok

HRM system fra Infotjenester

 

Infotjenester var først i markedet med nettbaserte håndbøker tilbake i 2004, og har lang erfaring i å tilby løsninger til ulike virksomheter og bransjer.

Personalhåndboken forenkler kommunikasjon, og gir medarbeidere en samlet oversikt over rettigheter, plikter og velferdsordninger. Håndboken bidrar til at medarbeidere raskt finner svar, og at færre spørsmål stilles til ledere og HR.

 

Snakk med oss om Personalhåndbok

Ingen virksomheter er like

Velg den personalhåndboken som passer for dere

Noen virksomheter har komplekse behov, andre har bare behov for det mest elementære. Infotjenester tilbyr markedets mest brukervennlige og fleksible personalhåndbok. Løsningen er nettbasert og alltid tilgjengelig via pc og mobile enheter, når som helst og hvor som helst.Vi kan skreddersy håndbøkene etter deres behov og samkjøre med andre systemer. Personalhåndboken vår finnes i tre versjoner.

Uansett hvilken dere velger, er den enkel å bruke for både administrator og medarbeider.

STANDARD

"Plug & play" løsning med minimalt vedlikehold og samtidig faglig trygghet og lett tilgjengelig dokumentasjon.

Passer best for virksomheter opp til 20 ansatte.

 

Få mer informasjon om standard

PRO

Samme enkelhet som Standard, men med større fleksibilitet for egentilpasning. Markedets mest brukervennlige redaktørløsning.

Passer best for mellomstore virksomheter.

 

Få mer informasjon om pro

ENTERPRISE

Den ideelle løsningen for større virksomheter hvor totalt fleksibilitet i struktur, innhold og funksjonalitet er avgjørende.

Passer best for større virksomheter. Kan skreddersys for kommune og stat.

 

Få mer informasjon om enterprise

En leverandør du kan stole på

Hvorfor personalhåndbok fra Infotjenester?

Infotjenester var først i markedet med nettbasert personalhåndbok tilbake i 2004, og vi har lang erfaring i å tilby løsninger til ulike bransjer og størrelser. I dag benytter 3 av 10 norske arbeidstakere våre håndbøker, og våre årlige kundeundersøkelser gir oss svært gode skussmål.

Våre egne fageksperter følger med på trender og sørger for at det lovregulerte innholdet til enhver tid er oppdatert. Gjennom dialog med flere tusen arbeidsgivere gir de dessuten råd og tipser om beste praksis.

"Helt ærlig, så var jeg litt redd for å miste kontakten med de ansatte, men nå snakker vi mer med folk om andre og viktigere ting."

Lena Sundset

Senior HR rådgiver, TrønderEnergi

search Søk

Raske svar - via oversiktlig meny eller enkelt søk

notifications Varslinger

Varsle ansatte om endringer og aktiviteter

update Oppdatert

Juridisk innhold og øvrige forslag fra våre fageksperter

text_format Nyttige maler

Tilgang til relevante maler for ulike temaer i arbeidslivet

insert_emoticon Universelt utformet og single sign-on

Enkel pålogging og brukervennlig for alle

mode_edit Redaktørmodul

Enkel administrasjon av håndbokens innhold og brukere

Ønsker du å vite mer?

Fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt med deg. 

Finner du ikke din bedrift? klikk her


Simployer og Infotjenester


Historien til Infotjenester går tilbake til 1985. Fra dag én har oppdraget vårt vært å forenkle relasjonen mellom arbeidsgiver og arbeidstaker, og vi satt standarden for hvordan oppgaver og prosesser innen HR kan profesjonaliseres.

Vår HRM-software, Simployer, er kjent for å være fundamentert på solid faglig kompetanse og beste praksis. Dette gir våre kunder en verdifull innsikt i hvordan formelle og lovbestemte rutiner i arbeidsforholdet kan utføres på en måte som bygger gjensidig tillit og sikrer fokus mot organisasjonens kjernevirksomhet.

Med 500.000 brukere er Simployer Norges største HRM system. Les mer om Infotjenester på infotjenester.no