#smartledelse
Personalhåndbok og Lederhåndbok

Moduler i Simployer HRM fra Infotjenester

Felles oversikt over rettigheter, plikter og velferdsordninger i din virksomhet

Sørger for at alle raskt finner svar på det de lurer på

✔ Bidrar til selvhjulpne medarbeidere og trygge ledere

✔ Håndbøkene kan leveres på norsk og engelsk

✔ 3 av 10 norske arbeidstakere benytter en håndbok fra Infotjenester

 

Vil du vite mer om personalhåndbok og lederhåndbok?

Den perfekte plattformen for å dele rutiner, plikter og rettigheter i din virksomhet

phone_iphone


Skybasert og full mobil funksjonalitet
Både ledere og medarbeidere kan finne svar hvor som helst med mobil eller PC.

search


Finn raskt svar
Finn svar på det du lurer på som leder eller medarbeider i en oversiktlig meny eller via søk.

check


Alltid oppdatert lovverk
Håndbøkene blir automatisk oppdatert i henhold til gjeldende lovverk.

timeline


Trinn for trinn veiledning
Ledere får støtte til enhetlig og god ledelse, tips og juridiske rammebetingelser.

supervisor_account


Smidig administrasjon
Brukervennlig grensesnitt gjør det enkelt å administrere brukere og innhold.

crop


For små og store virksomheter
Håndbøkene kan leveres i tre versjoner, fra «plug & play» til skreddersøm.

notifications


Varsler og påminnelser
HR kan varsle om oppdateringer og frister, som f. eks. «å søke ferie», direkte i håndboken.

pan_tool


Personvern 
Støtter etterlevelse av GDPR med oppdatert lovverk og formidling av rutiner og ansvar.




Med nye personvernregler kommer krav til å etterleve interne rutiner på personvernområdet. En undersøkelse vi har foretatt, viser at over 60% av virksomhetene ser på personalhåndboken som et sentralt verktøy for å formidle regler og rutiner knyttet til personvern.  

Simployer Personalhåndbok og Lederhåndbok tar for seg beste praksis og gjeldende personvernregler. Det letter jobben med å sikre felles informasjon og medvirkning, samt tydeliggjøre ansvar og personvernrutiner. I tillegg kan alle finne felles beskrivelser på hva personopplysninger er, hvordan egne data oppbevares og hvordan virksomheten din behandler de.


 




Se hvordan Simployer personalhåndbok og lederhåndbok fra Infotjenester gir både leder og medarbeider raske svar i hverdagen.

 

Simployer Personalhåndbok
«Hvilke rettigheter har jeg?», «hvilke goder tilbyr virksomheten min?», «hva må jeg gjøre om jeg blir syk?». Typiske personalspørsmål tar mye tid for både HR, ledere og medarbeidere – i tillegg til at det er utfordring å sikre riktige svar og lik informasjon. Personalhåndboken forenkler kommunikasjon, og gir medarbeidere en samlet oversikt over rettigheter, plikter og velferdsordninger i din virksomhet.

Simployer Lederhåndbok
«Hva slags lederkultur har vi?», «hvordan følger vi opp medarbeiderne våre?», «hvilke forventninger?». Lederhåndboken er et felles støtteverktøy for å gi trygge ledere og sikre lik behandling av ansatte i din virksomhet. Håndboken gir støtte til å gjennomføre god ledelse, råd og tips i ulike situasjoner, samt god oversikt over juridiske rammebetingelser.

Simployer Personalhåndbok og Lederhåndbok gir både ledere og medarbeidere god oversikt over hva som gjelder i egen virksomhet. Færre spørsmål - mer tid til verdiskaping. Det er det vi kaller smartledelse.

 




Vil du vite mer?

Fyll ut skjemaet, så gir vi deg en uforpliktende presentasjon. 

 

Personalhåndbok og Lederhåndbok er to byggeklosser som fungerer best og gir mest nytte sammen, men du står fritt til å velge kun en av dem, om det er det du har behov for.

Finner du ikke din bedrift? klikk her


To av flere byggeklosser


Simployer Personalhåndbok
og Lederhåndbok er byggeklosser i vårt skybaserte HRM system. Simployer består av en rekke moduler, som alle er laget for å gjøre arbeidsdagen enklere for HR, ledere og medarbeidere.

Simployer er universelt utformet, fleksibelt og støtter single sign-on. Alle oppgavene du kan gjøre på PC, kan stort sett også gjøres via mobilen.

Uansett hvordan behovet er i dag, så kan det være greit å vite at alt henger sammen. Endrer behovet seg i fremtiden, er det enkelt å bygge ut Simployer med flere moduler.

Simployer og Infotjenester


Historien til Infotjenester går tilbake til 1985. Fra dag én har oppdraget vårt vært å forenkle relasjonen mellom arbeidsgiver og arbeidstaker, og vi satt standarden for hvordan oppgaver og prosesser innen HR kan profesjonaliseres.

Vår HRM-software, Simployer, er kjent for å være fundamentert på solid faglig kompetanse og beste praksis. Dette gir våre kunder en verdifull innsikt i hvordan formelle og lovbestemte rutiner i arbeidsforholdet kan utføres på en måte som bygger gjensidig tillit og sikrer fokus mot organisasjonens kjernevirksomhet.

Med 800.000 brukere er Simployer Norges største HRM system. 

Les mer om Infotjenester på infotjenester.no