Simployer personalhåndbok med chatbot

Felles oversikt over rettigheter, plikter og velferdsordninger i virksomheten  

 

  • Sørger for at alle enkelt finner svar på det de lurer på 

  • Alltid oppdatert med gjeldende lovverk og beste praksis

  • Moderne, brukervennlig og alltid tilgjengelig med mulighet for chatbot

 

Book demo   Vil du vite mer?

 

Gjør hverdagen din enklere

 

«Hvilke rettigheter har jeg?», «hvilke goder tilbyr virksomheten min?», «hva må jeg gjøre om jeg blir syk?». Typiske personalspørsmål tar mye tid for både HR, ledere og medarbeidere, i tillegg til at det er utfordring å sikre riktige svar og lik informasjon. Personalhåndboken forenkler kommunikasjon, og gir medarbeidere en samlet oversikt over rettigheter, plikter og velferdsordninger i virksomheten.  

Simployer personalhåndbok skaper forutsigbarhet og selvhjulpne medarbeidere slik at leder og HR kan fokusere på andre ting enn å svare på gjentakende personalspørsmål. Samtidig sikrer det at alle får den samme informasjonen.  

Visste du at tre av ti norske arbeidstakere benytter en håndbok fra Simployer? 


Noe for deg og din virksomhet?

Simployer personalhåndbokkan leveres på tre nivåer, og passer derfor for alle typer virksomheter, uavhengig av bransje og antall ansatte.   

Simployer personalhåndbok kan leveres på norsk og engelsk. Chatboten er foreløpig kun trent opp på norskmen vil snart også lære seg engelsk. 

Trenger du hjelp til å vurdere hvilke moduler som passer akkurat din virksomhet? Fyll ut skjemaet lenger ned på siden, så tar vi kontakt! 

Ta kontakt

Simployer HRM er modulbasert og fleksibel  

 

Simployer personalhåndbok er en av byggeklossene som utgjør Simployer HRM. Systemet består av en rekke moduler laget for å gjøre arbeidsdagen enklere for HR, ledere og medarbeidere. 

Uansett hvordan behovet deres er i dag, så kan det være greit å vite at det er enkelt å bygge ut systemet med flere moduler dersom ting endrer seg. Simployer personalhåndbok passer godt sammen med for eksempel: 


Hva er Simployer HRM?


Simployer HRM-system gjør det enkelt å være en god arbeidsgiver, slik at du kan bruke tiden på verdiskapning og utvikling av virksomheten.  

Vårt fleksible, modulbaserte HRM-system digitaliserer, effektiviserer og profesjonaliserer interne rutiner og prosesser mellom medarbeidere, ledere og HR. Praktiske verktøy som gir en mer effektiv arbeidshverdag er tidsbesparende og sikrer enhetlige prosesser i virksomheten. Les mer her


Hvorfor velge Simployer HRM?

people

Effektiviserer personalforvaltningen

security

Forenkler håndtering av personaldata

check_box

Øker datasikkerheten (GDPR)

person

Selvbetjente løsninger

settings_applications

Fremtidsrettet HR-teknologi

phone_iphone

Mobilt grensesnitt

vpn_key

Single sign-on

sentiment_satisfied_alt

Universelt utformet
(WCAG 2.0)


Vil du vi
te mer om fordelene ved Simployer personalhåndbok?
 


Hei!

Vurderer dere å digitalisere og effektivisere HR? Kanskje er dere kommet såpass langt i prosessen at dere vurderer ulike løsninger? Eller ønsker dere en demo og et tilbud? 

Hvis du fyller inn skjemaet under, så tar jeg eller en av mine kolleger kontakt med deg for en uforpliktende prat.  
 
Vi høres!

Hilsen Katrine Mæland



Fyll ut skjemaet, og vi kontakter deg helt uforpliktende. 

Finner du ikke din bedrift? klikk her

Vennligst ikke skriv personopplysninger her