#smartledelse
Sikre at virksomheten din har rett kompetanse

 

Få oversikt over medarbeidernes kompetanse og erfaring

Sett opp varslinger på kompetanse med utløpsdato

✔ Generer CV til bruk i anbud og lignende

 

Vil du vite mer om Simployer Kompetanse?

 

Gjør det enkelt å ivareta og oppdatere kompetanse i virksomheten din

bubble_chart


Kompetansebase
Samle all informasjon om dine medarbeideres kompetanse og erfaring på ett sted.

notifications

 
Bli varslet ved utløp
Sett opp varsel ved behov for faglige oppdateringer i form av kurs og sertifiseringer.

check


Dokumentasjon
Dokumenter og ivareta  avgjørende kompetanse i virksomheten din.

pan_tool


Rollestyrt tilgang
Som leder trenger du kun å ha oversikt og forholde deg til kompetanse i egen avdeling.

format_list_bulleted


CV-generering
Ved anbud, hvor sertifikater ol. må dokumenteres, kan CV genereres (også anonym).

group


Rett kompetanse
Sett enkelt sammen prosjektgrupper med rett kompetanse og erfaring.

filter_center_focus


Kjernekompetanse
Ivareta og sikre kompetanse, som i mange tilfeller er et viktig konkurransefortrinn.

cloud


Skybasert
Få tilgang til løsningen hvor som helst via PC - den er plassert i skyen og tilgjengelig via nettet.



Effektiv oversikt over kompetanse og erfaring

Det er krevende å ha kontroll og oversikt over medarbeidernes kompetanse og det kan være utfordrende å oppdatere denne. Simployer Kompetanse lar dere samle all dokumentasjon og informasjon knyttet til de ansattes kompetanse på ett sted. Rollestyrt selvbetjening lar dessuten medarbeiderne vedlikeholde egen kompetanse.

Kompetanse som utløper? Sett enkelt opp varslinger på kompetanse med utløpsdato, slik at dere blir varslet ved behov for faglige oppdateringer i form av kurs og sertifiseringer.

Felles kompetansedatabase letter jobben med å sette sammen prosjektgrupper hvor det er viktig å sikre riktig kompetanse og erfaring. Leverer dere anbud, hvor sertifikater og erfaring skal dokumenteres, kan dere via verktøyet enkelt generere CV.

Kompetansebeholdning gir dere kontrollen og oversikten som er avgjørende for å ivareta kjernekompetansen og sikre at kompetansen, som i mange tilfeller er et viktig konkurransefortrinn, opprettholdes. Det er det vi kaller smartledelse.




Vil du vite mer?

Fyll ut skjemaet, så kan vi deg en uforpliktende presentasjon av Kompetanse. 

Finner du ikke din bedrift? klikk her


En av flere byggeklosser


Kompetanse 
er en av byggeklossene i vårt skybaserte HRM system. Simployer består av en rekke moduler, som alle er laget for å gjøre arbeidsdagen enklere for HR, ledere og medarbeidere.

Simployer er universelt utformet, fleksibelt og støtter single sign-on.

Uansett hvordan behovet er i dag, så kan det være greit å vite at alt henger sammen. Kompetansebeholdning passer godt sammen med for eksempel:

  • Grunnsteinen Personalregister
  • Den digitale personalmappen Dokumentarkiv for trygg lagring av konfidensielle dokumenter knyttet til hvert arbeidsforhold.

Simployer og Infotjenester


Historien til Infotjenester går tilbake til 1985. Fra dag én har oppdraget vårt vært å forenkle relasjonen mellom arbeidsgiver og arbeidstaker, og vi satt standarden for hvordan oppgaver og prosesser innen HR kan profesjonaliseres.

Vår HRM-software, Simployer, er kjent for å være fundamentert på solid faglig kompetanse og beste praksis. Dette gir våre kunder en verdifull innsikt i hvordan formelle og lovbestemte rutiner i arbeidsforholdet kan utføres på en måte som bygger gjensidig tillit og sikrer fokus mot organisasjonens kjernevirksomhet.

Med 800.000 brukere er Simployer Norges største HRM system. 

Les mer om Infotjenester på infotjenester.no