Simployer formell kompetanse

Sikrer kontroll og identifiserer avvik innenfor formelle kompetansekrav

  • Lar deg enkelt sette opp varslinger for utløp av sertifiseringer 

  • Effektiviser oppfølgingsprosesser for HR og ledere 

  • Reduser virksomhetsrisikoer som bøter, tapte kunder og omdømmetap 

 

Book demo   Vil du vite mer?

En enklere arbeidshverdag

 

Med Simployer formell kompetanse har du kontroll på definerte kompetanse- og virksomhetskrav. Slike krav er bransjespesifikke og innbefatter blant annet sertifikater, kurs og helsekontroller knyttet til medarbeidere i gitte roller.  

I systemet defineres formelle kompetansekrav til ulike roller som i sum gir en totaloversikt for virksomheten. Det settes enkelt opp varslinger om utløp av sertifiseringer slik at den enkelte medarbeider får oppdatert sin sertifisering, kurs eller helsekontroll.  

Ved å ha kontroll på hvorvidt medarbeidere har oppfylt kompetansekravet, vil virksomheten kunne iverksette tiltak og dermed redusere risiko for ulykker, bøter, samt tap av omdømme, kunder og avtaler.


Noe for deg og din virksomhet?

 

Simployer formell kompetanse er utviklet for virksomheter i bransjer der det er definerte kompetanse- og virksomhetskrav. Krav til formell kompetanse ser man i arbeidsintensive bransjer innenfor bl.a. bygg og anlegg, transport, produksjon, energi og industri.

Modulen leveres på Pro- og Enterprise-nivå, og passer derfor for de fleste virksomheter uavhengig av antall ansatte. Les mer om de ulike nivåene her.

Spør oss om alternativer for språkvalg

Simployer HRM er modulbasert og fleksibel  

 

Simployer formell kompetanse er en av modulene i systemet av byggeklosser som utgjør Simployer HRM. Systemet består av en rekke moduler laget for å gjøre arbeidsdagen enklere for HR, ledere og medarbeidere.   

Uansett hvordan behovet deres er i dag, så kan det være greit å vite at det er enkelt å bygge ut systemet med flere moduler dersom ting endrer seg. Simployer formell kompetanse passer godt sammen med for eksempel:


Hva er Simployer HRM?


Simployer HRM-system gjør det enkelt å være en god arbeidsgiver, slik at du kan bruke tiden på verdiskapning og utvikling av virksomheten.


Vårt fleksible, modulbaserte HRM-system digitaliserer, effektiviserer og profesjonaliserer interne rutiner og prosesser mellom medarbeidere, ledere og HR. Praktiske verktøy som gir en mer effektiv arbeidshverdag er tidsbesparende og sikrer enhetlige prosesser i virksomheten. Les mer her


Hvorfor velge Simployer HRM?

people

Effektiviserer personalforvaltningen

security

Forenkler håndtering av personaldata

check_box

Øker datasikkerheten (GDPR)

person

Selvbetjente løsninger

settings_applications

Fremtidsrettet HR-teknologi

phone_iphone

Mobilt grensesnitt

vpn_key

Single sign-on

sentiment_satisfied_alt

Universelt utformet
(WCAG 2.0)

Vil du vite mer om fordelene ved Simployer formell kompetanse?


Hei!

Vurderer dere å digitalisere og effektivisere HR? Kanskje er dere kommet såpass langt i prosessen at dere vurderer ulike løsninger? Eller ønsker dere en demo og et tilbud?

Hvis du fyller inn skjemaet under, så tar jeg eller en av mine kolleger kontakt med deg for en uforpliktende prat.

Vi høres!

Hilsen Katrine Mæland



Fyll ut skjemaet, og vi kontakter deg helt uforpliktende. 

Finner du ikke din bedrift? klikk her

Vennligst ikke skriv personopplysninger her