Simployer ferie og fri

HRM-system fra Infotjenester


Manuelle rutiner rundt ferie og fri tar mye tid for både ansatte, ledere og administrasjon. Enkelte virksomheter har så dårlig kontroll at ansatte tar ut for mye ferie uten at det blir oppdaget. Vi tenker at det bør være enkelt og raskt både å søke om ferie og å få en korrekt totaloversikt, uten å være avhengig å for eksempel finne riktig Excel-ark.

Målet vårt er færre manuelle rutiner - som igjen sparer tid på administrasjon for hele virksomheten.

 

Snakk med oss om ferie og fri


Vår løsning for ferie og fri gir dere kontroll og oversikt over ferieavviklingen. Ingen mailer, Excel-ark eller papir. Søknader, godkjenning, ferieplaner, feriesaldo og overføring av restferie håndteres enkelt via mobil og PC.

Systemet holder automatisk orden på ansattes fri-, ferie- og permisjonsdager og ivaretar samtidig gjeldende regelverk og interne rutiner.

 

 

people

HR
Full oversikt over fri, ferie og permisjon i for hele virksomheten sikrer gode prosesser og enkel planlegging.

person

Leder
Enkelt å få oversikt over avdelingens ferieplan i eget dashboard. Godkjenn og administrer ferie, fri og permisjon med få tastetrykk.

person_outline

Medarbeider
Søk ferie, fri og permisjon raskt og enkelt via PC og mobil, og ha oversikt over egen feriesaldo.


Alle medarbeidere får tilgang til en egen, digital ferie-, fri- og permisjonskonto. Dette gir for eksempel oversikt over gjenstående og benyttede feriedager og mulighet for å søke om ny ferie - like enkelt fra mobil som PC.

Nærmeste leder får varsel når noen søker om fri, ferie eller permisjon, ser om ønsket kolliderer med annet fravær og godkjenner eller avslår med et tastetrykk.

Som virksomhet får dere god oversikt over ferieavviklingen og unngår store restferiesaldoer og feil. 

 

notifications Varslinger

sync Selvbetjening

lock_open Single sign-on

event_available Kalender

cloud Skybasert

insert_emoticon Universelt utformet (WCAG 2.0)

En av flere byggeklosser

 

Ferie og fri er en av byggeklossene i vårt HRM-system. Simployer består av en rekke moduler, som alle er laget for å gjøre arbeidsdagen enklere for HR, ledere og medarbeidere.

Uansett hva dere trenger i dag, så kan det være greit å vite at alt henger sammen. Ferie og fri passer godt sammen med for eksempel:

  • Grunnsteinen Personalregister.
  • Sykefravær som erstatter papirbaserte og manuelle rutiner og gir full oversikt over sykefraværet i virksomheten.

Vil du vite mer om fordelene ved Simployer ferie og fri?

Vurderer dere om virksomheten skal digitalisere og effektivisere HR? Kanskje er dere kommet såpass langt i prosessen at dere vurderer alternative løsninger? Eller ønsker dere en demo og et tilbud? Uavhengig av hvor dere er i prosessen, vi er klare for å hjelpe dere.

Fyll ut skjemaet, og vi kontakter deg helt uforpliktende.

Finner du ikke din bedrift? klikk her

Vennligst ikke skriv personopplysninger her