Simployer dialog

Øker kvaliteten på dialogen mellom leder og medarbeider.

  • Forenkler forberedelse, gjennomføring og oppfølging av medarbeidersamtalen
  • Følg opp og utvikle medarbeiderne mer effektivt med rett verktøy
  • Reduser administrasjon for HR med oversikt og statusrapporter

Book demo

En enklere arbeidshverdag

Gode forberedelser og forutsigbarhet skaper trygghet og øker kvaliteten på medarbeidersamtale og oppfølgingssamtale slik at disse ikke blir en tidkrevende pliktøvelse som gir lite verdi.

Simployer dialog gjør det enkelt å forberede seg. Påminnelser om oppfølging og tilgjengelige aktivitetsplaner for begge parter skaper gjensidig forpliktelse som sikrer kontinuitet. HR får full oversikt over planlagte tiltak og mål som er satt.

Systemstøtten gjør det enkelt for leder å innfri medarbeiderens forventninger til oppfølging, øker medvirkning, som i sin tur gir bedre prestasjoner.

Medarbeidersamtaler og andre viktige samtaler fører med seg sensitive personopplysninger i form av notater, referater, historikk og avtalte planer som er nødvendig for oppfølgingen. Disse må virksomheten ha kontroll på, samtidig som de bør gjøres tilgjengelig for leder og medarbeider. Simployer dialog sikrer personvernet i tråd med GDPR-forordningen.

Essential / Professional / Enterprise

Usikker på hva du skal velge, eller hva din bedrift trenger? Vi har gjort det enkelt for deg og satt sammen HRM-pakker med essensielle moduler. Denne modulen er en del av én eller flere pakkeløsninger.

Les mer her

Vi har valgt å investere i Simployer Dialog for å legge til rette for en god medarbeideroppfølging med maler tilpasset ulike behov. Vi bruker modulen både til medarbeidersamtaler og til oppfølging i prøvetid. Selv om vi er i startgropen med bruk av verktøyet er tilbakemeldingene fra våre interne brukere positive.
Marthe Outzen Konserndirektør HR og kommunikasjon, Brunvoll

Hva er Simployer HRM?

Simployer HRM-system gjør det enkelt å være en god arbeidsgiver, slik at du kan bruke tiden på verdiskapning og utvikling av virksomheten. Vårt fleksible, modulbaserte HRM-system digitaliserer, effektiviserer og profesjonaliserer interne rutiner og prosesser mellom medarbeidere, ledere og HR. Praktiske verktøy som gir en mer effektiv arbeidshverdag er tidsbesparende og sikrer enhetlige prosesser i virksomheten.
Mer om Simployer HRM-system

Simployer HRM er modulbasert og fleksibel

Systemet består av en rekke moduler laget for å gjøre arbeidsdagen enklere for HR, ledere og medarbeidere.  Uansett hvordan behovet deres er i dag, så kan det være greit å vite at det er enkelt å bygge ut Simployer med flere moduler dersom ting endrer seg.
Se alle moduler

Hvorfor velge Simployer HRM?

Vil du vite mer om fordelene ved Simployer dialog?

Hei! Vurderer dere å digitalisere og effektivisere HR? Kanskje er dere kommet såpass langt i prosessen at dere vurderer ulike løsninger? Eller ønsker dere en demo og et tilbud? Hvis du fyller inn skjemaet, så tar jeg eller en av mine kolleger kontakt med deg for en uforpliktende prat.

Book demo

Vi høres!
Hilsen Katrine Mæland


Få bedre datakvalitet med integrasjon

Simployer tilbyr fleksibel tilgang til HR-data gjennom integrasjoner med mange av de ledende forretningssystemene i Skandinavia. Dataflyt og integrasjoner etableres i henhold til en standard beskrivelse for overføring av data mellom Simployer og andre systemer.

Se hva du kan integrere


Simployer for IT

Simployer kan spille en betydelig rolle i virksomheters IT-strategi. Den typiske suksessformelen er å bruke HR-systemet som master på data om person og organisasjon. Dette leveres i en sikker løsning, som samtidig er fleksibel med «API first» som mantra for arkitekturen.

Les mer om arkitektur, sikkerhet osv.

La oss kontakte deg!

Fyll ut skjemaet, og vi kontakter deg helt uforpliktende.